2019-07-06, 22:43
Medlem
Helens Beauty Center

Citat:
Ursprungligen postat av EddieCoyle
HBC betyder vad?.
Citera
2019-07-06, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av breakbabes
Mannen gick mot tunneln där knivdådet inträffat och personal från HBC följde efter.

– Killen la sig ner i tunneln med armarna utsträcka. Vi höll koll på honom och pratade med polisen.

Text saxad från BT. Den har dock blivit redigerad. Tidigare stod det att han la sig ner på marken och bad.

Du kanske skall skriva att en person är anhållen också.

Bakom betalvägg dessvärre:

"Man anhållen för mordförsök efter oprovocerade knivdådet"

http://www.bt.se/boras/just-nu-man-knivhuggen-i-centrala-boras-polisen-jagar-efter-garningsmannen/
Senast redigerad av B.R.Donut 2019-07-06 kl. 22:46.
Citera
2019-07-06, 22:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Fantastiskt att du hittade tre svenska namn. Dessa är dock dömda mördade och inga som snor matkassen från en pensionär.

Fantastiskt att du inte ens kan googla, tänka och vill att jag ska visa dig fler namn. Dessa 3 stod för det vidrigaste jag läst om senaste åren och de första jag kunde kasta i ansiktet på dig över en höft.

Menar du att det dom gjorde är mildare än att stjäla matkassar?

Är du på riktigt?
Citera
2019-07-06, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Fantastiskt att du inte ens kan googla, tänka och vill att jag ska visa dig fler namn. Dessa 3 stod för det vidrigaste jag läst om senaste åren och de första jag kunde kasta i ansiktet på dig över en höft.

Menar du att det dom gjorde är mildare än att stjäla matkassar?

Är du på riktigt?
Nu är du ute och cyklar. Här pratar vi om vardagsbrott som drabbar pensionärer.
Bland äldre finns en oro, de flesta äldre har vuxit upp och levt i ett samhälle där tilliten var stark och där folk litade på varandra. Detta är nu bortblåst men äldre lever fortfarande i den gamla föreställningen och litar på folk. Detta utnyttjas av skräpfolk.
Citera
2019-07-06, 23:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rn.m
Hur många knivhugg fick du innan du vande dig?

https://svenska.se/tre/?sok=v%C3%A4nja&pz=1
https://svenska.se/tre/?sok=acceptera&pz=1

Språk är fantastiskt.
Citera
2019-07-06, 23:52
Avstängd
Citat:
Nu är du ute och cyklar. Här pratar vi om vardagsbrott som drabbar pensionärer.
Bland äldre finns en oro, de flesta äldre har vuxit upp och levt i ett samhälle där tilliten var stark och där folk litade på varandra. Detta är nu bortblåst men äldre lever fortfarande i den gamla föreställningen och litar på folk. Detta utnyttjas av skräpfolk.

Jag skulle inte vilja påstå att en kniv i ryggen är vardagsbrott.
Citera
2019-07-06, 23:55
Avstängd
Den här händelsen får mig att komma och tänka på knivattackerna av en psykotisk instabil pojk i Varberg som sedan avrättades av polisen.

https://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4stsverige/knivmannens-sista-dygn-1.561279

Citat:
Ett par minuter senare upptäckte de en man vid Gamla Kyrkbacken. Han hade skurits över halsen och det var blod överallt. Offret var en 42-åring från Falkenberg.
Citera
2019-07-07, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Jag skulle inte vilja påstå att en kniv i ryggen är vardagsbrott.

Håller med och vad uppnår man med det?, vad är syftet oaavsett vem man väljer att hugga, om det inte finns något rejät skäl övergrepp/skulder som vägras betalas trots att man snackat med gubben gånger många/stalkade ngn ung tjej o trots flera snack fortsätter gubbfan alt ngt annat så ser ej ngt syfte.

Såsom jag ser störst troligt psykos, ngn form av underliggande brottslighet, alt ngn som vill stannnnna i sverige.
Citera
2019-07-07, 00:34
Medlem
det är nya våldsdåd varje dag som är så sjuka så jag tänker at nu kan det inte värre.......men det blir värre hela tiden
Citera
2019-07-07, 00:41
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mandis96
inte ens en vanlig kriminell människa hade väl utfört något sånt här? vad för typ av människor begår sådana brott? möjligtvist någon efterbliven?

Ikea-negern i Västerås är ju ett bra exempel..
Citera
2019-07-07, 00:50
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Blatteradarn ger utslag. Eller ensamkommande. Sverige är fantastiskt. Vi importerar dessa skräp och politiker med feta löner i sin skyddade verkstad med 6 livvakter ständigt omkring förstår inte problemet.

Meh..jag har sett människor som är svenska som betett sig illa i storknalleland och i Hässleholm, bodde liksom då i Hulta medans studerade design.
Citera
2019-07-07, 01:53
Medlem
JustZlatans avatar
En asylsökare som fått avslag och skulle utvisas ville hämnas? Låter mest troligt för stunden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in