Citat:
Okej, jag har svarat dig om varför jag ansåg att det är relevant att fundera på när och var de hade sex (inte hur). Jag blir förvånad att du inte tycker det är logiskt att fundera på var de höll till med tanke på DNA-spår. Du har ju visat dig ha stort intresse av fallet och uppger att du känner SD.
Du verkar även ha insyn i om vilka som är förhörda eller inte och säger dig veta att människor som fanns i LW:s omedelbara närhet inte är hörda. Därför upprepar jag frågan du inte svarade på: "Vet du om barnen i respektive familj är förhörda eller är det dem du menar inte har blivit hörda ännu när du skrivit att du vet att personer i LW:s omedelbara närhet inte är hörda?"
Du verkar även ha insyn i om vilka som är förhörda eller inte och säger dig veta att människor som fanns i LW:s omedelbara närhet inte är hörda. Därför upprepar jag frågan du inte svarade på: "Vet du om barnen i respektive familj är förhörda eller är det dem du menar inte har blivit hörda ännu när du skrivit att du vet att personer i LW:s omedelbara närhet inte är hörda?"
Citat:
Jag har ingen aning om alla platser dom stulat, men bakom planket som Fröken_Sverige tror är någon allmän finner jag direkt skrattretande. Vet inte om det var någon humor i det, men det var så otroligt korkat skrivet...Ja, det är lite intressant att denne man som var otrogen med LW i kanske mer än sex år, inte skulle ha haft sex med LW på just det stället bakom planket, ett ställe som är känt för att bland annat otrogna par i Örebro brukar mötas där?
Det kan väl ändå inte vara någon som tror att LW eller SD har DNA på sig i 14 dagar efter de har haft sex med varandra? Båda är/var sportiga typer som vi väl får anse troligen både duschat ofta och tvättat kläderna ofta?
Mer logiskt är att de har haft sex bakom planket tidigare och att det är där som det kanske hittats DNA från MGM? Och kan en snabbis där ett par veckor innan mordet vara något av det som kallas "viss planering"?
Det kan väl ändå inte vara någon som tror att LW eller SD har DNA på sig i 14 dagar efter de har haft sex med varandra? Båda är/var sportiga typer som vi väl får anse troligen både duschat ofta och tvättat kläderna ofta?
Mer logiskt är att de har haft sex bakom planket tidigare och att det är där som det kanske hittats DNA från MGM? Och kan en snabbis där ett par veckor innan mordet vara något av det som kallas "viss planering"?
Jag har skrivit när jag TRODDE deras relation upphörde, men fick senare veta att dom fortsatt. Dom har inte varit intima inom närtid i förhållande till mordet.
Så om SD:s DNA finns i massor som en skrev, så beror det på att han är skyldig. Eftersom jag håller det som osannolikt att TR inte skulle ta skäligen på massa DNA och att det inte var i närtid dom sågs, så tror jag inte alls på den uppgiften om hans DNA.
?