2019-07-06, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Vem är jättevikingen?
Mycket bra fråga. Och vem e den passiva bögen till åklagare? Och vad fan e det för advokat som försvarar rapparen? Advokaten e ju ett skämt med sin skolengelska
Citera
2019-07-06, 13:28
Medlem
dandylines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Kollar man på åklagaren så ser man att ASAP inte kommer komma lindrigt undan.

Vilken skitnödig jävel till åklagare.

Typexempel på en person som blivit mobbat som ung och försöker göra allt för att jävlas med folk i vuxen ålder.

Han hade otur att just den åklagaren blev tilldelad ärendet.
Citera
2019-07-06, 13:29
Medlem
Jag tror att rapnegern och hans gäng och speciellt då hans PR-strateg är extremt nöjda även om dom förlorar intäkter på uteblivna konserter. I det långa loppet är detta fantastiskt bra PR, hans målgrupp/fansskara lär öka betydligt. Den här sorten och mängden av publicitet är bara positivt för hans karriär och ekonomi.
Citera
2019-07-06, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Jag tror att rapnegern och hans gäng och speciellt då hans PR-strateg är extremt nöjda även om dom förlorar intäkter på uteblivna konserter. I det långa loppet är detta fantastiskt bra PR, hans målgrupp/fansskara lär öka betydligt. Den här sorten och mängden av publicitet är bara positivt för hans karriär och ekonomi.
Ja om rapparen uttryckt sitt olidliga oljud i sthlm och sen dragit hade vinsten varit liten. Nu med svensk pk efter honom kommer han tjäna kulor extra pga detta helt klart
Citera
2019-07-06, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Du är ju totalt efterbliven om du inte förstår att det var exakt vad som hände bara det att vapnet var ett annat.

Jag kollade en gång extra på klippet: https://www.youtube.com/watch?v=n1nYtjbtBPM
Efter vakten och killens "sväng om" står ASAP och co mitt emot varandra och diskuterar. Dom är absolut inte överens och stämningen är inte bra, MEN det är en diskussion/argumentation och ingenting annat! Under denna stund utdelas inget hot, inga slag, inga försök till slag. Vid ett tillfälle lägger t o m ASAP armen om en av killarna, vid ett tillfälle smuttar en av killarna på sin dricka. Här kan du iallafall inte hävda att en nödvärnssituation föreligger? Dom står ju oerhört nära varandra under en längre tid. Hade någon av killarna haft en avsikt att skada ASAP och co hade ju knappast situationen sett ut/fortlöpt så?

Lägg också till att inte ens vakten och killen som nyss bråkat (och egentligen är dom enda som har rätt att "snacka nödvärn" i denna situation) varken hotar, slår eller försöker slå varandra, utan endast diskuterar med varandra. Så kom inte och säg att, i vart fall denna sekvens, är en nödvärnssituation!
Citera
2019-07-06, 14:00
Avstängd
Lustigt med alla neger-cucks i tråden som gnäller över att neger-besten nu kommer få sitt rättmätiga straff.
Citera
2019-07-06, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Lustigt med alla neger-cucks i tråden som gnäller över att neger-besten nu kommer få sitt rättmätiga straff.
Tror min hjärna exploderade nyss. Går inte den första delen av din mening totalt emot den sista delen? Gör om gör rätt!!

Eller de kanske jag som e CP
Citera
2019-07-06, 14:12
Medlem
langaocbs avatar
Det har tagits upp innan men notera hur afghanerna helt plötsligt är tre när slagsmålet bryter ut. Det går tydligt att se två individer fly åt varsitt håll under kastet.
Citera
2019-07-06, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Det har tagits upp innan men notera hur afghanerna helt plötsligt är tre när slagsmålet bryter ut. Det går tydligt att se två individer fly åt varsitt håll under kastet.

Fanns säkert ett dussin till runt hörnet! Driva runt i grupp är det dom kan bäst.
Citera
2019-07-06, 14:39
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Skulle inte förvåna mig om det fanns ännu fler utanför bild. Hazarerna kanske trodde att de nu var tillräckligt många för att fullborda sin attack och det hela backfireade.
Citera
2019-07-06, 15:14
Medlem
Citat:

Falska nyheter. Det syns tydligt att individen som springer åt höger är en av somalitjejerna i slöja. Och det är förmodligen hon, som från andra sidan gatan, filmar när afghanen försöker smita förbi pelaren. Men han kommer inte undan, utan blir nersliten på asfalten av Rockys gäng och får sig en omgång till.

https://youtu.be/B8zAQmKgWB8?t=23
Senast redigerad av sad_paradise 2019-07-06 kl. 15:44.
Citera
2019-07-06, 15:31
Medlem
Är det någon i tråden som var på plats och såg hela förloppet? Är det bekräftat att afghanen är påtänd ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in