Citat:
Ursprungligen postat av
MajesticXII
Når tror folk her at en siktelse vil bli offentliggjort? Hvis det da i det hele tatt blir tatt ut noen? Vi kan jo ha en uhøytidelig konkurranse her?
Siden det ikke har skjedd noe på to uker siden forrige pressekonferanse så er mitt tips oktober 2019.
Jeg tror politiet har nok til siktelse, tiltale og dom. Det som kan ødelegge saken for politiet er at de angivelige kidnapperne gir lyd fra seg igjen, kanskje viser frem et fake livsbevis.
Politiet ønsker å få slutt på dette mediesirkuset snarest råd. Ressursbruken blir problematisk, og det strider mot folks rettsfølelse om det skapes inntrykk av at TH blir behandlet mildere og mer skånsomt enn en ubemidlet mistenkt.
Snarest mulig, er mitt tips. I løpet av ett par uker, senest.
Citat:
Ursprungligen postat av
einbrukjar
Hva om kidnappingen er reell og utsagnet fra politiet om at det er en drapssak er en måte å tvinge frem ny kontakt fra kidnapperen på for å skape flere spor å etterforske.
Eller er det nå helt utelukket at det er kidnapping?
Men om AEH ikke lenger er i live, hvorfor skulle reelle kidnappere kontakte familien/politiet?
Politiet har ikke 100% utelukket en kidnapping. Men jeg tror det er en talemåte. Politiet vet at kidnappingen er en bløff for å villede dem.