Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Jag tycker inte de verkar särskilt "höga" men helt klart korkade.
Jag tror att folk tycker att han verkar hög, därför att han är så trög och hela tiden ska gå tillbaka mot ASAP med crew? Jag tycker också att han verkar påverkad därför att han inte ger sig.
Och även detta med att han kräver att få tillbaka hörlurarna som han just dängt i huvudet på vakten.
Han ger sig ju inte heller, även fast de han är med försöker avvärja honom att åter vända om (tycker jag det ser ut som i videon) därför tycker jag också att han verkar typiskt hög på droger.
(Sen det faktum att de, afghanerna, är små smala pinnar, samtidigt som de ÄNDÅ inte ger sig och ska ge sig på ASAP:s bastanta följe, gör ju att man inte kan tänka sig något annat än att de är riktigt höga.)
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
De såg några killar med mycket bling och tänkte råna dem är min gissning, att följde efter och försökte distrahera dem handlar nog om att de inväntar resten av flocken före jakten skall börja.
Mycket osympatiskt i så fall. Men jag tycker nog ändå inte det ser ut som det här afghan-gänget är på gång med rån?
(Tänk att många afghaner är sådär smala och små och samtidigt ska kaxa sig. Bling-bling ska de dessutom absolut exponera sig med. Såg en hyper-mager, liten pinne till afghan, på tunnelbanan vid Liljeholmen häromdagen. Och han såg mer farlig och drogad ut än de på videon. Samtidigt så hade han EXTREMT mycket bling-bling, tung guldkedja, jätteklocka på armen guldörhänge med mera som han tydligt flashade med.
De kriminella typerna med mindervärdeskomplex är definitivt jätteläskiga. Men visst finns det skötsamma icke-kriminella afghaner också. Dock beter sig de kriminella elementen så läskigt så det är definitivt en fara för medborgarna att ha dem här.)
Hur som, så förstår jag inte varför ASAP och hans crew sparkar på afghanen som de slängt på marken. De begår övervåld där.
De hade kunnat sköta det på ett bättre sätt och tillkallat ordningsmakten.
Afghanen och company såg ju inte ut att ha några vapen eller dylikt heller?
Jag tror inte rätten bedömer det man ser på videon som självförsvar från ASAP och crew direkt?