2019-07-03, 18:36
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fendaden
Betänk att afghanmötet redan kostat Rocky åtskilliga miljoner i och med den inställda Norgespelningen. Beroende på hur länge häktningsförhandlingen pågår kan den uteblivna vinsten snart räknas i tiotals miljoner kronor.

Allt på grund av två hazarer utanför Max.
Amerikanerna förstod nog inte att att ge sig på hazarer i Sverige är lite som att ge sig på kungen i Thailand. Det är en fight man inte kan vinna.
Citera
2019-07-03, 18:41
Medlem
Sist jag var i en liknande situation som ASAP Rocky så var det en afghan som först satte sig bredvid en dam, damen såg ut att vara runt 80 år. Afghanen började prata om sex men fick inget svar från damen. Sedan kom han till mig och började putta på mig. Jag hade kunnat däcka den afghanen på nolltid, men jag gjorde inte det för att sist jag däckade en afghan så blev jag själv gripen. Grejen är den att man måste få skydda sig, men det verkar man inte få göra i Sverige. Så man får helt enkelt acceptera att en del afghaner springer runt i Sverige sådär.
Senast redigerad av loquo 2019-07-03 kl. 19:27.
Citera
2019-07-03, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Amerikanerna förstod nog inte att att ge sig på hazarer i Sverige är lite som att ge sig på kungen i Thailand. Det är en fight man inte kan vinna.

Skäms för vårt land..
Citera
2019-07-03, 18:42
Medlem
Sprengtports avatar
Fight med afghaner i Sverige kan aldrig bli rättvisa.

* Afghanerna ljuger om sin ålder och säger ofta att de är under 21 år så de får kraftig straffrabatt, knivmördar de någon så får de två års ungdomsvård pga låg ålder medan de i själva verket kan vara 30 år gamla.

* Afghanen döms till utvisnings och får därför ytterligare straffrabatt, förutom för låg ålder, och sedan när han ska utvisas efter straffet så går inte utvisningen att verkställa och då hävs den men rabatten kvarstår.

* Den som försvarar sig riskerar åtal för misshandel och då stor risk för att det även läggs hatbrottsmotiv vilket ger hårdare straff.

Lika inför lagen? Knappast. Ena parten i en fight med afghaner riskerar hårdare straff än normalt och afghanerna får lägre straff än normalt!
Citera
2019-07-03, 18:45
Medlem
Svenska polisen... haha. En artist fredar sig mot huliganer, blir inspärrad i häkte pga "flyktrisk". När samma huliganer bränner bilar och kastar stenar i valfri förort så "backar" polisen.

Är de någon öht i landet, invandrare som svensk eller gammal som ung, som har förtroende för polisen längre? En enda?
Citera
2019-07-03, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badabingbong!
Afghanerna är höga som hus ja. Troligen av det heroin som de både säljer och missbrukar.

Alla säger att afghanbroshorna var höga. Vet vi det, eller är det gissningar pga deras sömngångarstil? Kan det helt enkelt vara att dom inte är så sluga? Eller kanske bådadera...?
Citera
2019-07-03, 18:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abolhassan
Alla säger att afghanbroshorna var höga. Vet vi det, eller är det gissningar pga deras sömngångarstil? Kan det helt enkelt vara att dom inte är så sluga? Eller kanske bådadera...?
Jag tycker inte de verkar särskilt "höga" men helt klart korkade.

De såg några killar med mycket bling och tänkte råna dem är min gissning, att följde efter och försökte distrahera dem handlar nog om att de inväntar resten av flocken före jakten skall börja.

Sett denna video och utifrån den bör det inte bli häktning i TR.
https://www.infowars.com/watch-american-rapper-crew-brawl-with-afghan-migrants-in-sweden/
Citera
2019-07-03, 19:03
Bannlyst
Är det särskillt uppmärksamat, alltså har någon nämnt att i det långa klippet alex Jones sidan, två tjejer säger att de nyss blivit slagna på rumpan av dom två babbarna
Citera
2019-07-03, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Det har han alldeles säkert. Nu blev han ju provocerad till max av ett par
ensamkommande påtända gymnasiebarn. Och jag antar att du hade backat
så långt att dina ickebefintliga pungkulor klämts mot en vägg och gladeligen
betalat nya hörlurar till den lilla gossen som använde dom för att slåss.

Afghanerna fick vad dom förtjänade. Egentligen borde dom fortsatt spöa
skiten tills han slutade andas.

All cred till ASAP Rocky

Dom slogs medvetslösa. Kom du nu?
Citera
2019-07-03, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Synd att afghanerna lever upp till sitt dåliga rykte och bevisar ännu en gång att vi har rätt. Och du bevisar att ni inte bryr er om rätt och fel utan håller era kriminella brushor om ryggen och skriker rasist när någon förvarar sig. Inte ens en vänsteraktivist i rättsväsendet kan fälla dem utan de måste blir frikända. Videon visar att de tydligen är ute efter bråk och A$AP och vakter gör sitt bästa att få dem gå åt ett annat håll.
https://www.instagram.com/tv/BzazIJKHio6/?utm_source=ig_web_copy_link

Man ser vad man vill se.
Citera
2019-07-03, 19:17
Medlem
Den store killen det var en säkerhetsvakt eller? För på bilder ser inte rap-negern så biffig ut. Det ser mycket brutalt ut när den lille afghanen kastas iväg flera meter. Hade huvudet gått i den hårda marken först hade han dött.
En väldig kraft i kastet. Nu sägs flera vara misstänkta för grov misshandel och misshandel. Vad jag vet ställs en föreställning i Norge in.

Varför är Ni så sura här? Även om negern blev provocerad, hur irriterande än dom här Afhanerna kan vara, så finns det inte på skalan att han kan tala om nödvärn.

Vad jag inte vet är vad som utlöste bråket från FÖRSTA början. Var det någon tjej i sällskapet som Afghanerna tagit på rumpan? Jag kan inte tro på att små Afghaner skulle kunna angripa stora rapande neger.
Är inte händelsen ganska bra ändå. Negern får ett straff och dom som håller på negern här och är förbannade på Afghanerna kanske börjar tänka om vad det gäller bilden av Sverige. Flera här tror ju att mångkulturen är så fruktansvärt bra. Rättvisa skall utkrävas.
Citera
2019-07-03, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Är det särskillt uppmärksamat, alltså har någon nämnt att i det långa klippet alex Jones sidan, två tjejer säger att de nyss blivit slagna på rumpan av dom två babbarna

Men var inte tjejerna också babbar? Jag ser inte en enda riktig svensk på videorna. Njut av mångkulturen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in