2019-07-03, 19:22
Medlem
Helt ärligt dom här killarna som förföljde och muckade gräl med honom och hans crew, har dom sett sig själva i spegeln? Typ 159 cm långa och armar som tändstickor mot typ dubbelt så många och stora niggers haha!
Citera
2019-07-03, 19:22
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Vi som bor och lever här i Sverige vet att det är så här dessa babbar agerar och beter sig. Lite som att vi vet att en fisk dör om den hamnar på torra land och att en fågel inte kan flyga utan vingar.

När dessa babbeluringarna beter sig så här svarar svensken genom att knyta näven i fickan och gå därifrån. Skulle vi stå kvar kallar babbarna på sina vänner och rånar/våldtar oss.

I denna filmen som finns på upptrappelsen kommer det ju fram att babbarna här har gjort exakt allt som finns i deras gener. Inget nytt för oss svenskar. Det är uppenbarligen så vi vill ha det. Lite som om får skulle vilja ha en flock vargar i hagen.

Krocken i kulturskillnader som uppstått här är egentligen inte den mellan känd amerikan och babbe, utan den mellan sund amerikansk anda och självdestruktivt svenskt sinnelag. Det som egentligen är väldigt förvånande att amerikanarna håller sig i skinnet så pass länge. Måste vara det faktum att de är kändisar och således verkligen inte vill smutsa ner sig. Hade det varit vanlig amerikansk medelklass i USA som stött på dessa babbarna hade babbarna fått halva sin kroppsvikt bestående av bly.

Men problemet är just det att det är vi svenskar som låter babbarna bete sig på detta viset. Bidraget kommer in på kontot oavsett. Nu gjorde de misstaget att gå på folk med sund uppfattning. Babbarna är ju likt en hund som är van vid att få sova i sängen, ingen som hindrar den.

Måste verkligen ge all min heder och inte minst min ödmjukaste respekt till Rocky och hans crew här. Filmen visar verkligen återhållsamhet av guds nåde. Tragikomiskt när de får smaka på hur det är att leva i Sverige, denna gången mindre än en vecka. Tänk då på oss som lever med det 365 dagar om året.
Citera
2019-07-03, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Man ser vad man vill se.

Jag ser en Afghan som slår sina hörlurar i vaktens huvud så han blöder utan att vakten ens ger tillbaka, han bara försöker mota bort dem, ber dem vänligt att sluta förfölja dem, de fortsätter.

Jag hör en afghan säga att han bör få betalt för de hörlurar han slog i vaktens huvud?

Jag hör en kvinna som säger att Afghanerna daskat till två kvinnor på rumpan alldeles nyss?

Frågan är nu vad du ser och hör?!!? Kollar du på fel video?
Citera
2019-07-03, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Vi som bor och lever här i Sverige vet att det är så här dessa babbar agerar och beter sig. Lite som att vi vet att en fisk dör om den hamnar på torra land och att en fågel inte kan flyga utan vingar.

När dessa babbeluringarna beter sig så här svarar svensken genom att knyta näven i fickan och gå därifrån. Skulle vi stå kvar kallar babbarna på sina vänner och rånar/våldtar oss.

I denna filmen som finns på upptrappelsen kommer det ju fram att babbarna här har gjort exakt allt som finns i deras gener. Inget nytt för oss svenskar. Det är uppenbarligen så vi vill ha det. Lite som om får skulle vilja ha en flock vargar i hagen.

Krocken i kulturskillnader som uppstått här är egentligen inte den mellan känd amerikan och babbe, utan den mellan sund amerikansk anda och självdestruktivt svenskt sinnelag. Det som egentligen är väldigt förvånande att amerikanarna håller sig i skinnet så pass länge. Måste vara det faktum att de är kändisar och således verkligen inte vill smutsa ner sig. Hade det varit vanlig amerikansk medelklass i USA som stött på dessa babbarna hade babbarna fått halva sin kroppsvikt bestående av bly.

Men problemet är just det att det är vi svenskar som låter babbarna bete sig på detta viset. Bidraget kommer in på kontot oavsett. Nu gjorde de misstaget att gå på folk med sund uppfattning. Babbarna är ju likt en hund som är van vid att få sova i sängen, ingen som hindrar den.

Måste verkligen ge all min heder och inte minst min ödmjukaste respekt till Rocky och hans crew här. Filmen visar verkligen återhållsamhet av guds nåde. Tragikomiskt när de får smaka på hur det är att leva i Sverige, denna gången mindre än en vecka. Tänk då på oss som lever med det 365 dagar om året.
Håller med, det stora problemet ligger i svensk kultur som tillåter dom hålla på såhär. Hade dessa kids fått växa upp i USA så hade de fått lära sig tidigare i livet att inte bete sig så.. Det är just därför det är mest problem med dom afganer som pratar svenska och bott här ett tag, problemet ligger i vår kultur i Sverige och ingen annanstans..
Citera
2019-07-03, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godssouljah777
VILKEN HJÄLTE!!! Han slog våldtäktsasylanten! Från och med nu är det ASAPs musik som gäller! Det här glömmer jag aldrig! vi borde begära ASAP fri!!!

HÄR kan man verkligen snacka om "Free ASAP" och inte en jävla massa trams som gettoungarna sysslar med "Free Fayye" osv trots att Fayye är hur skyldig som helst.
Citera
2019-07-03, 19:31
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tycker inte de verkar särskilt "höga" men helt klart korkade.

Jag tror att folk tycker att han verkar hög, därför att han är så trög och hela tiden ska gå tillbaka mot ASAP med crew? Jag tycker också att han verkar påverkad därför att han inte ger sig.

Och även detta med att han kräver att få tillbaka hörlurarna som han just dängt i huvudet på vakten.

Han ger sig ju inte heller, även fast de han är med försöker avvärja honom att åter vända om (tycker jag det ser ut som i videon) därför tycker jag också att han verkar typiskt hög på droger.

(Sen det faktum att de, afghanerna, är små smala pinnar, samtidigt som de ÄNDÅ inte ger sig och ska ge sig på ASAP:s bastanta följe, gör ju att man inte kan tänka sig något annat än att de är riktigt höga.)

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
De såg några killar med mycket bling och tänkte råna dem är min gissning, att följde efter och försökte distrahera dem handlar nog om att de inväntar resten av flocken före jakten skall börja.

Mycket osympatiskt i så fall. Men jag tycker nog ändå inte det ser ut som det här afghan-gänget är på gång med rån?

(Tänk att många afghaner är sådär smala och små och samtidigt ska kaxa sig. Bling-bling ska de dessutom absolut exponera sig med. Såg en hyper-mager, liten pinne till afghan, på tunnelbanan vid Liljeholmen häromdagen. Och han såg mer farlig och drogad ut än de på videon. Samtidigt så hade han EXTREMT mycket bling-bling, tung guldkedja, jätteklocka på armen guldörhänge med mera som han tydligt flashade med.
De kriminella typerna med mindervärdeskomplex är definitivt jätteläskiga. Men visst finns det skötsamma icke-kriminella afghaner också. Dock beter sig de kriminella elementen så läskigt så det är definitivt en fara för medborgarna att ha dem här.)

Hur som, så förstår jag inte varför ASAP och hans crew sparkar på afghanen som de slängt på marken. De begår övervåld där.
De hade kunnat sköta det på ett bättre sätt och tillkallat ordningsmakten.

Afghanen och company såg ju inte ut att ha några vapen eller dylikt heller?
Jag tror inte rätten bedömer det man ser på videon som självförsvar från ASAP och crew direkt?
Senast redigerad av dialektiker 2019-07-03 kl. 19:47.
Citera
2019-07-03, 19:33
Medlem
Gladiators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pex666
Jag ser en Afghan som slår sina hörlurar i vaktens huvud så han blöder utan att vakten ens ger tillbaka, han bara försöker mota bort dem, ber dem vänligt att sluta förfölja dem, de fortsätter.

Jag hör en afghan säga att han bör få betalt för de hörlurar han slog i vaktens huvud?

Jag hör en kvinna som säger att Afghanerna daskat till två kvinnor på rumpan alldeles nyss?

Frågan är nu vad du ser och hör?!!? Kollar du på fel video?
Han har helt enkelt glömt att ta av sig sina osynliga skygglappar.
Citera
2019-07-03, 19:35
Medlem
Det roligaste med klippet är att trots att ha åkt på rejält med stryk så ser man i slutet av videon att afghanerna fortsätter att följa efter A$AP Rocky som två jävla mongon.

Det här med att lära sig en läxa verkar inte existera i deras värld
Citera
2019-07-03, 19:36
Medlem
Ser ni att den stora "livvakten" springer fram o försöker hindra de två som misshandlar efter att ASAP slängt iväg afghanen ?
Citera
2019-07-03, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Det roligaste med klippet är att trots att ha åkt på rejält med stryk så ser man i slutet av videon att afghanerna fortsätter att följa efter A$AP Rocky som två jävla mongon.

Det här med att lära sig en läxa verkar inte existera i deras värld
De vill nog ha spö, ser ingen annan förklaring till detta? Det är ju helt uppenbart från början att de inte har en chans, bara kolla på dem!
Citera
2019-07-03, 19:40
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Man ser vad man vill se.

Alldeles uppenbarligen. Läs kommentarerna till klippen och här. Typ ingen förutom dig som sympatiserar med kvinnotafsarna.
Citera
2019-07-03, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheHaven
De vill nog ha spö, ser ingen annan förklaring till detta? Det är ju helt uppenbart från början att de inte har en chans, bara kolla på dem!

Blir bara ännu mer provocerande när de går runt där med sina pinnsmala armar och försöker söka bråk med en 200 kilosneger. Helt klart något som inte sämmer i huvudet där. Är nog en kombination av droger och afghanska gener.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in