Citat:
Ursprungligen postat av
Vistula
Så nu har jag tindrat land och rike runt och tänkte dela med mig av mina tankar som nybörjare. Har aldrig använt Tinder tidigare.
7/10 tjejer är samma copy-paste bloggerska de flesta med blont hår. Dessa har samma bilder iförda bikini på stranden, spännbilder på gymmet, någon form av cleavage och bilder tillsammans med deras vänninor som ser lika jävla dana ut som dem själva. Vad är detta för fenomen? Är tjejer så intetsägande tråkiga på Tinder?
Resten är en mix av veganhipsters, feminister och psykiskt sjuka. Kanske 1/10 är en äkta tjej som inte är ytlig.
Har en kompis som kör Tinder, och han har noterat samma sak. Det dumma är dock att när han har dejtat dessa tjejer så säger han att "alla är likadana" eller "alla är tråkiga och normala".
Då säger jag - ja, vad väntar du dig när du väljer tjejer som ser precis likadana ut och har exakt samma bilder? Men nej - han väljer aldrig tjejer som inte passar in i hans "mall" av hur man ska vara på Tinder. Ok, då får han ju skylla sig själv.
Och så är det idag - man måste passa in i "mallen". Usch, vilket enformigt samhälle vi har!