Citat:
Ursprungligen postat av
goyimcuck
Mörkrets krafter från tredje världen verkligen tar över landbit efter landbit och infiltrerar alla institutioner i det svenska samhället och tar över. De är jättemånga och de är överallt! Malmö som jag är ofta i är redan åt helvete och även snobbkommuner där alla Nimby har flytt, typ Vellinge, Falsterbo, Torekov, Bjärred osv får nu allt mer besök av mörkrets krafter.
Åker man till Tosselilla mitt ute på Österlen, så är det nästan bara muslimer i burka som röker vattenpipa. Falsterbo och Lomma beach översvämmas av muslimer i skägg och burka, negrer som drar runt i stora klungor osv.
Vad exakt är det Svenne kommer att göra för att stoppa allt detta och skicka ut dem ur Sverige? Jag kan inte se något tecken från Svennes sida att vi kommer att vända det som sker i Sverige eller i resten av Europa. SD och AfS är ingenting.
Vad är det svensken väntar på? kan svensken ens slåss och kriga? Svensken som får ständigt styrk av muslimerna, eftersom de är många och har vapen, och gillar slåss och döda.
Ffs. Hur många trådar som denna finns det nu?
Nej det blir inget uppror där nazister eller dylikt tar över a Sverige. Inget sista vikingakrig, och varenda parti som i sitt tidiga stadie tilltalar dig, kommer byta politik å bli en av grabbarna om dom blir stora, såsom SD blivit i stort sett.
Jag kan berätta vad ni kommer göra, starta 2000 sådana här trådar till. Inklusive 2000 trådar utöver alla som redan finns om att alla svenska tjejer är niggerlovers och att det är så synd om er som inte får knulla trots att ni är så jävla alfa. Losers.