2019-07-02, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Mörkrets krafter från tredje världen verkligen tar över landbit efter landbit och infiltrerar alla institutioner i det svenska samhället och tar över. De är jättemånga och de är överallt! Malmö som jag är ofta i är redan åt helvete och även snobbkommuner där alla Nimby har flytt, typ Vellinge, Falsterbo, Torekov, Bjärred osv får nu allt mer besök av mörkrets krafter.
Åker man till Tosselilla mitt ute på Österlen, så är det nästan bara muslimer i burka som röker vattenpipa. Falsterbo och Lomma beach översvämmas av muslimer i skägg och burka, negrer som drar runt i stora lungor osv.

Vad exakt är det Svenne kommer att göra för att stoppa allt detta och skicka ut dem ur Sverige? Jag kan inte se något tecken från Svennes sida att vi kommer att vända det som sker i Sverige eller i resten av Europa. SD och AfS är ingenting.

Vad är det svensken väntar på? kan svensken ens slåss och kriga? Svensken som får ständigt styrk av muslimerna, eftersom de är många och har vapen, och gillar slåss och döda.

Ja den blyga svensken är det kört för.
Citera
2019-07-02, 19:02
Bannlyst
Det är kört sen länge men vart skall man ta vägen?
Citera
2019-07-02, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feci
Det är kört sen länge men vart skall man ta vägen?

Varför vill du flytta?
Citera
2019-07-02, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ikudo
Varför vill du flytta?

För att det är kört fattar du välle
Citera
2019-07-02, 19:13
Bannlyst
Klart som fan det är kört kolla bara....
Morallöst jävla folk.

Botox i käften och fem ton smink.
Horar runt.
Männen neutraliserade....spelar dator.

Kvinnorna skrattar åt nördarna medans de importerar in negrer.

Ta mig fan helt jävla dystopiskt.

Allt kan dra åt helvete.
Jag orkar fan inte längre.

Dystopisk jävla mardröm.

Gasa slynorna.
Citera
2019-07-02, 19:14
Avslutad
Jo..om 15-20 år har nog även de politiskt korrekta klivit ur enfaldens garderob. Folkhemmet har dock redan rullat utför stupet. När det slår i backen är dock lite oklart.
Citera
2019-07-02, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theyarekillingus
Klart som fan det är kört kolla bara....
Morallöst jävla folk.

Botox i käften och fem ton smink.
Horar runt.
Männen neutraliserade....spelar dator.

Kvinnorna skrattar åt nördarna medans de importerar in negrer.

Ta mig fan helt jävla dystopiskt.

Allt kan dra åt helvete.
Jag orkar fan inte längre.

Dystopisk jävla mardröm.

Gasa slynorna.

Jo, så känner jag också. Jag märker att det är för sent. Men vad kan vi göra när vi ändå ger upp åt muslimerna och svartingarna så de inte dödar och äter upp oss kanske som de gör i Afrika? Ska vi konvertera till islam som en slags damage control innan Muhammed tar över oss helt?
Citera
2019-07-02, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feci
För att det är kört fattar du välle

Så du ska själv bli en invandrare?
Citera
2019-07-02, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ikudo
Så du ska själv bli en invandrare?

Ja i Tasmanien kanske. Kommer du med? Vi kan starta en nordisk koloni där utan muslimer.
Citera
2019-07-02, 19:30
Medlem
det är ni, som blir skickad ut af Sverige. Som islam har gjort i 1400 år.
Citera
2019-07-02, 20:56
Medlem
Mad monks avatar
Jag betraktar det som ett under att vi inte har gått under redan. En miljon svartingar mitt ibland oss ingen vill anpassa sig till vår kultur. Svensken försvarar svartingens rätt att tala sitt hemspråk och bejaka sin vidriga klankultur dessutom. Jag fattar inte vad fan som händer längre.
Citera
2019-07-02, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Mörkrets krafter från tredje världen verkligen tar över landbit efter landbit och infiltrerar alla institutioner i det svenska samhället och tar över. De är jättemånga och de är överallt! Malmö som jag är ofta i är redan åt helvete och även snobbkommuner där alla Nimby har flytt, typ Vellinge, Falsterbo, Torekov, Bjärred osv får nu allt mer besök av mörkrets krafter.
Åker man till Tosselilla mitt ute på Österlen, så är det nästan bara muslimer i burka som röker vattenpipa. Falsterbo och Lomma beach översvämmas av muslimer i skägg och burka, negrer som drar runt i stora klungor osv.

Vad exakt är det Svenne kommer att göra för att stoppa allt detta och skicka ut dem ur Sverige? Jag kan inte se något tecken från Svennes sida att vi kommer att vända det som sker i Sverige eller i resten av Europa. SD och AfS är ingenting.

Vad är det svensken väntar på? kan svensken ens slåss och kriga? Svensken som får ständigt styrk av muslimerna, eftersom de är många och har vapen, och gillar slåss och döda.

Ffs. Hur många trådar som denna finns det nu?

Nej det blir inget uppror där nazister eller dylikt tar över a Sverige. Inget sista vikingakrig, och varenda parti som i sitt tidiga stadie tilltalar dig, kommer byta politik å bli en av grabbarna om dom blir stora, såsom SD blivit i stort sett.

Jag kan berätta vad ni kommer göra, starta 2000 sådana här trådar till. Inklusive 2000 trådar utöver alla som redan finns om att alla svenska tjejer är niggerlovers och att det är så synd om er som inte får knulla trots att ni är så jävla alfa. Losers.
Senast redigerad av LucianMacAndrew 2019-07-02 kl. 21:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in