2019-07-01, 14:03
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Dog den då? Är det bekräftat? I media i dag står det att den blev skottskadad och kördes iväg i djurambulans.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/Opa0M3/man-anhallen-for-dodsskjutning-i-blackeberg

SVT skriver att även en hund blev skjuten till döds i Blackeberg.

Polisen vill dock inte säga vem hunden tillhörde enligt samma artikel, så egentligen är det ju inte säkert att hunden tillhörde BO.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/tva-doda-efter-tre-skottlossningar-i-stockholm-pa-sondagskvallen
Senast redigerad av Jon.Holms 2019-07-01 kl. 14:05.
Citera
2019-07-01, 14:11
Medlem
Vill någon berätta vem Y*usef från Amirs gäng är? Och vad är Amirs gäng?
Citera
2019-07-01, 14:17
Medlem
Nu är instakontot privat Kanske inte så genomtänkt det där... trist när man sitter och ger rivaliserande gäng fingret och sen får betala med livet / kroppskador.
Citera
2019-07-01, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Vill någon berätta vem Y*usef från Amirs gäng är? Och vad är Amirs gäng?
Bra att du fick till Y's namn rätt.
Mentalt utmanad eller bara läs- och skrivsvårigheter?
Citera
2019-07-01, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonHoward
Mamman har kommenterat på BO's instagram och skrivit "Så stolt över dig". Legitimerar hans användning av vapen osv i videos. Hon verkar ha "hejat" på honom och hans utveckling snarare än stoppat den? Finner det otroligt märkligt.

Det låter ju inte klokt om det stämmer.

Det låter ungefär som mamman till han Tony "Malexander" mördaren som stödde honom.
Citera
Medlem
Oljas avatar
Någon som vet vad för fordon som användes vid skottlossningen och antal MGMs? Jag och en vän observerade en motorcykel med två personer (ej moped) på cykelvägen vid Blackebergsskolan. Vet att klockan var 22:49 vilket känns lite sent för flykt med tanke på att skottlossningen var vid närmare 22:43.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rabash
Bra att du fick till Y's namn rätt.
Mentalt utmanad eller bara läs- och skrivsvårigheter?

Hahah jag blev tankspridd och fick med mig ett brottsoffers namn från en annan händelse! Första bokstaven rätt iaf.

Men oavsett. Amirs gäng, vad innebär det och vem är Amir?
Citera
2019-07-01, 14:23
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Stackars oskyldiga hund.
Smuts som skjuter en hund. Brinn!

Den var ju inte någon snäll hund ändå
Citera
2019-07-01, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019
Se där, skulle vara tillfälligt, de sålde massa bostadsrätter mittemot mot skogen och när det var klart, så öppnade man detta.

Råcksta är stökigare än BB, är väl bekant med sträckan fram till Vby

Hade du vetat något hade du också vetat att råcksta är lungt numera, stöket är som alltid i hög grad centraliserat till grimsta.
Citera
2019-07-01, 14:32
Medlem
RonHowards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Det låter ju inte klokt om det stämmer.

Det låter ungefär som mamman till han Tony "Malexander" mördaren som stödde honom.

Jag kan så klart tolka situationen fel. Men hon har skrivit på en av bilderna att hon är stolt över honom. Möjligt att hon syftade på något speciellt i tiden? Oavsett, konstigt forum att skriva så på med tanke på hur han profilerade sig på Instagram.
Citera
2019-07-01, 14:35
Medlem
Fruktansvärd pundarmusik. Är det sånt här skit man producerar när man inte kan sjunga eller vill smälta in i det svenska samhället genom att ta ett vanligt jobb.
Citera
2019-07-01, 14:37
Medlem
Catings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Hahah jag blev tankspridd och fick med mig ett brottsoffers namn från en annan händelse! Första bokstaven rätt iaf.

Men oavsett. Amirs gäng, vad innebär det och vem är Amir?

En gissning är att det är Amir M*kky det syftas på. Människan det skall skrivas om i ungefär varenda tråd om gängkriminalitet. Sök i detta delforat så får du fler träffar än du önskar, skulle jag tro.

M*kkys eventuella inblandning i Köpenhamnsskjutningen var väl det senaste som var på tapeten.

Kan ha fel, kanske finns en helt annan Amir som rör sig i de kretsarna..?
*=e
Senast redigerad av Cating 2019-07-01 kl. 14:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in