Hej.
Vet inte om det redan finns spekulationer angående detta. Men på bilden som har läckt på BO fayye ser man att Audin är kvar i bakgrunden. Så bilden togs under händelsen.
https://anonfile.com/66ydO6wanf
Så en av det 4st GM som ni kan se på denna video. ( youtube.com/watch?v=NxhAd5LbTao )
Står med något i handen som inte ser ut att vara ett pistolliknande föremål. För han försöker verkligen böja sig över skärmen så att den inte bländas av ljuset, tar upp kameran, och sedan tar han en bild på Fayye.
Sedan står det ''Allahyerhamak Fayye'' PÅ BILDEN.
1. Om det nu inte var mördaren som tog bilden, hur visste då personen att det vara Fayye som låg där? när personens huvud är underbilen samt blodig kan jag tänka mig.
2. Om det nu är mördaren som tog bilden, så tog han bilden för att den skulle spridas som en ''kränkning''
Kan det vara GM som läckte bilden på denna tråd kanske?