2019-06-30, 07:31
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-front
Jag har väldigt svårt att känna sympatier för denna kvinnan. Skulle nästan vilja påstå att det var bra att det hände, så kanske folk får upp ögonen för vad det är för kräk vi tar in.

Det kommer aldrig att hända.
Citera
2019-06-30, 07:41
Medlem
VictoriaWestlings avatar
101 personer har hittills svarat på enkäten

http://www.polljunkie.com/poll/ewmpit/mordet-p-en-kvinna-i-kil

Instämmer du i påståendet: Det är inte alls synd om kvinnan i Kil som blev mördad av en Afghan hon tog hand om. Hon får skylla sig själv!

61 (60,4%) Jag instämmer fullständigt!
22 (21,8%) Jag instämmer i viss mån!
4 (4%) Jag har ingen åsikt då jag saknar information!
5 (5%) Jag tar i viss mån avstånd från detta påstående!
9 (8,9%) Jag tar helt avstånd från detta påstående
101 (100%) Totalsumma

Sprid gärna länken! Den går att lägga in på facebook mm. Ju fler som svarar desto bättre!
Senast redigerad av VictoriaWestling 2019-06-30 kl. 07:48.
Citera
2019-06-30, 07:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Märkligt att GW, och alla andra "experter" är tysta när konsekvenserna av all denna "godhet" och slöseri med skattemedel uppenbarar sig.

Alla människor, i alla tider, har vetat som lekmän eller som bevandrade inom juridik och kriminologi att vissa brottsoffers leverne har ett starkt samband med de brott de drabbas av.

Engagemang kan vara farligt, när man har med farliga typer att göra. Det är mycket som det är OK att benämna som farligt i Sverige, och där uppmanar myndigheter oss att vara försiktiga. Som i trafiken eller ifrån att rädda rabiessmittade hundar utomlands.

Sen blir det inte PK att varna för farliga kriminella män som låtsas vara barn. Det är OK i Sverige att varna för ficktjuvar utomlands men inte för våldsbenängna unga män från Mena som dräller runt i det egna landet. Hur tokigt är inte det?

Exakt haha! Fick ett PM ifrån användaren Neverever31 en "god människa" som löd så här.

"Tänker du likadant t ex kring de flera hundra/år som röstar för alkohol och för bilar, som mördas varje år? Bort med alkohol och bilar så sparar vi flera hundra liv/år och rätt åt de som dör och röstar på partier som möjliggör detta!"

Dessa människor är totalt hjärndöda och måste försvara massinvandringen till varje pris, låt det kosta små flickors liv och deras egna. Allt för folkutbytet.
Senast redigerad av Pk-slakt 2019-06-30 kl. 07:45.
Citera
2019-06-30, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pk-slakt
Exakt haha! Fick ett PM ifrån användaren Neverever31 en "god människa" som löd så här.

"Tänker du likadant t ex kring de flera hundra/år som röstar för alkohol och för bilar, som mördas varje år? Bort med alkohol och bilar så sparar vi flera hundra liv/år och rätt åt de som dör och röstar på partier som möjliggör detta!"

Dessa människor är totalt hjärndöda och måste försvara massinvandringen till varje pris, låt det kosta små flickors liv och deras egna. Allt för folkutbytet.
Haha.. Ja en afghan kan ansvara för sina handlingar lika mycket som en bil eller en flaska sprit.
Citera
2019-06-30, 08:13
Bannlyst
Fram till att man har fyllt 21.
Citat:
Ursprungligen postat av DEF1
Borde inte bli mindre än livstid då mordet begåtts mot en svag åldring och kvinna! Brott mot gamla räknas som särskilt allvarliga om jag inte missminner mig. Hur långt upp i åldrarna ges ungdomsrabatt?
Citera
2019-06-30, 08:46
Medlem
Citat:
Märkligt att GW, och alla andra "experter" är tysta när konsekvenserna av all denna "godhet" och slöseri med skattemedel uppenbarar sig.

Alla människor, i alla tider, har vetat som lekmän eller som bevandrade inom juridik och kriminologi att vissa brottsoffers leverne har ett starkt samband med de brott de drabbas av.

Engagemang kan vara farligt, när man har med farliga typer att göra. Det är mycket som det är OK att benämna som farligt i Sverige, och där uppmanar myndigheter oss att vara försiktiga. Som i trafiken eller ifrån att rädda rabiessmittade hundar utomlands.

Sen blir det inte PK att varna för farliga kriminella män som låtsas vara barn. Det är OK i Sverige att varna för ficktjuvar utomlands men inte för våldsbenängna unga män från Mena som dräller runt i det egna landet. Hur tokigt är inte det?

Du kanske inte åker tåg så ofta, i varje fall inte från stora stationer inom landet? I högtalarna varnas ideligen för ficktjuvar.
Citera
2019-06-30, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VictoriaWestling
101 personer har hittills svarat på enkäten

http://www.polljunkie.com/poll/ewmpit/mordet-p-en-kvinna-i-kil

Instämmer du i påståendet: Det är inte alls synd om kvinnan i Kil som blev mördad av en Afghan hon tog hand om. Hon får skylla sig själv!

61 (60,4%) Jag instämmer fullständigt!
22 (21,8%) Jag instämmer i viss mån!
4 (4%) Jag har ingen åsikt då jag saknar information!
5 (5%) Jag tar i viss mån avstånd från detta påstående!
9 (8,9%) Jag tar helt avstånd från detta påstående
101 (100%) Totalsumma

Sprid gärna länken! Den går att lägga in på facebook mm. Ju fler som svarar desto bättre!

Det här är otrevligt. Jag är själv kritisk till den mördade kvinnan, framför allt därför att jag tycker att vi har tillräckligt många invandrare och flyktingar i Sverige som det är utan att folk i Sverige ska engagera sig så fruktansvärt för att ännu fler ska få stanna.

Men att "rösta" om huruvida den mördade kvinnan får skylla sig själv är otrevligt och ovärdigt. Hon tog en alltför stor risk utan att förstå att hon gjorde det, och hon fick plikta med sitt liv. Är inte hennes död straff nog för henne och hennes anhöriga?
Citera
2019-06-30, 08:54
Medlem
Citat:
Och de inskolas av batikhäxorna till att alla gamlingar vill ha deras sexuella tjänster. Vem törs bli gammal och sjuk i ett Sverige. I en beroendeställning där dessa kriminella män drabbar gamla och sköra människor med sin sexualdrift och kriminalitet. Det hat dessa män har i bagaget efter att ha utnyttjats sexuellt för att stanna i Sverige är en direkt samhällsfara.

Många batikhäxor har ju "barnen" som inneboende och får hyra betalad av staten. Gratis knull för ett gammalt spöke och dessutom BETALT. "BARNEN" kanske ibland känner sig dubbelt lurade när inte alla pengar från farbror staten går till dem själva.
Citera
2019-06-30, 08:57
Medlem
fasligts avatar
Citat:
Och de inskolas av batikhäxorna till att alla gamlingar vill ha deras sexuella tjänster. Vem törs bli gammal och sjuk i ett Sverige. I en beroendeställning där dessa kriminella män drabbar gamla och sköra människor med sin sexualdrift och kriminalitet. Det hat dessa män har i bagaget efter att ha utnyttjats sexuellt för att stanna i Sverige är en direkt samhällsfara.

Ja det händer emellanåt att de ertappas med byxorna nere sas, detta fall, vilket verkar vara det senaste i raden som kommit till allmänhetens kännedom, rapporterades häromdagen:
En ung man som var anställd på ett äldreboende i västra Sörmland är misstänkt för våldtäkt på en boende, rapporterar SVT.

Mannen har suttit häktad på sannolika skäl misstänkt för våldtäkt men släpptes under torsdagen på fri fot.

Kvinnan, som bor på samma äldreboende som mannen jobbade på, säger att övergreppet skedde då han hjälpte henne att gå på toaletten en natt i juni.

Han ska ha varit hårdhänt då han torkade henne och sedan begått ett sexuellt övergrepp.
https://www.expressen.se/nyheter/ung-man-misstanks-for-valdtakt-pa-aldreboende/

"Ung man" brukar vara kodord i fall där "pojke" inte kan användas. Pojkar kan inte gärna vara anställda inom äldreomsorg, även om denna verksamhet utsetts till primus motor för experimentell integration av män från dysfunktionella kulturer. Till dess ponkarna hunnit växa sig igenom alla bedrägliga åldersangivelser får de vara barn inom den privatprivata verksamheten vid batikbordellerna. När alla möjligheter till pseudolegal barndom uttömts blir det den offentliga äldreomsorgen som får suga upp ponkarnas bedrövliga existenser. Dålig lön som plötsligt ska räcka till komplett försörjning av egen person och klannätverk i hemlandet kommer nog som en chock. Inte lätt för de lättfrustrerade ponkarna att tvingas leva under normalpåvra svenska förhållanden och samtidigt åse hur nya ponkar får flytta in i de betydligt mer penningvälförsedda batikbordellerna där all livets nödtorft och diverse guldkanter ingår per automatik. Lätt hänt då att råka hämndvåldta någon gamling på äldreboendet eller vifta lite för upphetsat med kniven.
Citera
2019-06-30, 08:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Det här är otrevligt. Jag är själv kritisk till den mördade kvinnan, framför allt därför att jag tycker att vi har tillräckligt många invandrare och flyktingar i Sverige som det är utan att folk i Sverige ska engagera sig så fruktansvärt för att ännu fler ska få stanna.

Men att "rösta" om huruvida den mördade kvinnan får skylla sig själv är otrevligt och ovärdigt. Hon tog en alltför stor risk utan att förstå att hon gjorde det, och hon fick plikta med sitt liv. Är inte hennes död straff nog för henne och hennes anhöriga?
Vad jag förstår är omröstningen ett svar på påståendet att 1 på miljonen tycker att kvinnan har sig själv att skylla.

Det går inte att blunda för att hennes eget agerande spelade in i hennes död. Hade hon inte aktivt umgåtts så intensivt med dessa pojkmän så hade hon levt idag, och kanske 20 år till. Så är det. Men sen verkar många känna en skadeglädje över att hon dog, och det är inte så trevligt. Det är klart att det är tråkigt att hon dog, precis som det är tråkigt om en rattfull kör ihjäl sig.
Citera
2019-06-30, 09:42
Bannlyst
Självförvållat agerande?
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Vad jag förstår är omröstningen ett svar på påståendet att 1 på miljonen tycker att kvinnan har sig själv att skylla.

Det går inte att blunda för att hennes eget agerande spelade in i hennes död. Hade hon inte aktivt umgåtts så intensivt med dessa pojkmän så hade hon levt idag, och kanske 20 år till. Så är det. Men sen verkar många känna en skadeglädje över att hon dog, och det är inte så trevligt. Det är klart att det är tråkigt att hon dog, precis som det är tråkigt om en rattfull kör ihjäl sig.
Citera
2019-06-30, 09:43
Bannlyst
Ahmed är fri om fyra år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här