2019-06-30, 02:29
Medlem
AlanBStards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Det är ju helt fruktansvärt vad som hänt BO. En kvinna som kämpat hårt för integration. Att liksom säga att någon som vill kämpa för integration bör skylla sig själv?
Hon var medlem i batikgruppen #vistårinteut. Hon har alltså kämpat för att alla som sätter sin fot här ska få stanna och få gratis pengar av oss resten av livet.
Citera
2019-06-30, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avskildhet
Straffet blir max fyra års inlåsning efter praxis om ungdomsrabatt.

Borde inte bli mindre än livstid då mordet begåtts mot en svag åldring och kvinna! Brott mot gamla räknas som särskilt allvarliga om jag inte missminner mig. Hur långt upp i åldrarna ges ungdomsrabatt?
Citera
2019-06-30, 02:49
Medlem
Bra att det kommer fram vilka dom här afghanerna är. Att hon satt och körde runt mördaren för att han skulle titta på unga tjejer är direkt obehagligt att höra. Nu ska väl knarket gå ur kroppen där i häktet och afghaner gillar mest heroin så det lär kännas. Klart är att den här kvinnan även försörjt afghanen så han kunde köpa knark och när pensionen kom så ville han ha mera pengar förmodligen.

Han hade nog fullständig kontroll över "mamma" och hon kunde inte motstå gullungen. En bisarr historia och kanske är det fler häxor som börjar dra öronen åt sig? Blir svårt att få folks medkänsla när dom ska utvisas framöver och jag hoppas att det blir riktiga rajder med skytteltrafik till Kabul.

Hon hade väl ett flertal afghaner i sitt radhus så det måste svida i plånboken då alla ska ha sitt heroin. Vilken dum djävla kossa till kärring och jag tycker hon fick det hon förtjänade. Släpar man in potentiella våldtäktsmän, narkomaner och mördare så får man skylla sig själv.
Senast redigerad av gurkelurkan 2019-06-30 kl. 02:55.
Citera
2019-06-30, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEF1
Borde inte bli mindre än livstid då mordet begåtts mot en svag åldring och kvinna! Brott mot gamla räknas som särskilt allvarliga om jag inte missminner mig. Hur långt upp i åldrarna ges ungdomsrabatt?

Räcker att afghanen inte förstod att det inte är ok att mörda en kvinna i Sverige för att han ska komma lindrigt undan. Tror inte han får mer än 5 år.
Ungdomsrabbat lär inte vara aktuellt i det här fallet, hans ålder är vad som passade bäst. Han är inte en dag under 25.
Senast redigerad av Pogbasshoes 2019-06-30 kl. 03:16.
Citera
2019-06-30, 05:17
Bannlyst
Citat:
Hur menar du? Vi vet ju inte ens vad som hänt eller vad motivet är? Eller vad den plötsliga ingivelse är?

Det är ju helt fruktansvärt vad som hänt BO. En kvinna som kämpat hårt för integration. Att liksom säga att någon som vill kämpa för integration bör skylla sig själv? Att bli mördad?
Ingen människa skall behöva mördas för sitt engagemang

Den här sjuka smutskastning av en kvinna utan att vi inte vet ett dugg vad som hänt känns så ovärdigt. Vore intressant att veta mer om den här personen som bragt henne om livet, mer än att han är en utvisningshotad ungdom

Ja, stackars folkförrädar kärring och stackars skäggbarn

Dessa två förtjänade varandra, kärringen fick vad hon arbetat hårt för att dra på alla oss andra.
Jätte synd om henne, och jag önskar absolut inte dig samma öde
Senast redigerad av Pk-slakt 2019-06-30 kl. 05:20.
Citera
2019-06-30, 05:59
Avslutad
Pinsamt att detta inträffar i samma veva som Putin uttalar sig om västs migrationspolitik.

Citat:
Han menar vidare att Tysklands förbundskansler Angela Merkel gjorde ett ”kardinalfel” genom att ta emot över en miljon flyktingar.

– Den liberala idén förutsätter att inget behöver göras. Att flyktingar kan döda, plundra och våldta utan att straffas, för att deras rättigheter som flyktingar måste skyddas.

https://www.expressen.se/nyheter/putins-angrepp-mot-vast-mangkultur-inte-hallbart/
Citera
2019-06-30, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEF1

Gärningsmannen kommer absolut inte att får livstid. Jag är rätt säker på att svensk lag förbjuder att någon som är under 21 år får dömas till livstid. Kom också ihåg att "helt vuxna" mördare mycket sällan döms till livstid i Sverige. Alldeles nyligen läste jag om en man som fick 14 år för ett mord. Och det faktum att GM i Kil är under 20 innebär att han får ytterligare rabatt. 6 eller 7 års fängelse, kanske 8, är nog vad man kan vänta sig, och då är han ute efter 4 eller 5.
Citera
2019-06-30, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
He he...varför skulle hon sitta i fängelse? Våldtäkt av "barn" eller otukt endast? Övergrepp mot afghan i beroendeställning?
Man bör tänka på lättkränkheten. Hon kanske endast krävde att han fortsatte till även hon fick orgasm. Det kan ha blivit för mycket för honom - att en kvinna ställer krav. Afghanerna och vi tänker ju lite olika jmf med oss.
Citera
2019-06-30, 06:56
Medlem
Citat:
Hur menar du? Vi vet ju inte ens vad som hänt eller vad motivet är? Eller vad den plötsliga ingivelse är?

Det är ju helt fruktansvärt vad som hänt BO. En kvinna som kämpat hårt för integration. Att liksom säga att någon som vill kämpa för integration bör skylla sig själv? Att bli mördad?

Den här sjuka smutskastning av en kvinna utan att vi inte vet ett dugg vad som hänt känns så ovärdigt. Vore intressant att veta mer om den här personen som bragt henne om livet, mer än att han är en utvisningshotad ungdom

Kärringdravel. Givetvis får hon skylla sig själv. Det finns gott om vittnesbevis hur illa dessa invandrande människor beter sig. Med vilket rätt "kämpar" en svensk kvinna FÖR integration av dessa små kriminella kräk? En integration som är direkt skadlig mot Sverige och svenska individer. Jo det finns folk som man har rätt att mörda för deras engagemang. Ska jag behöva skriva deras namn? Eller klarar du gissa det själv? Klart denna kvinna inte når de namnens ondska. Och det är inte heller är det någon utomstående som tagit henne av daga utan hennes protegé. Som HON vurmat för. Kan det vara någon annans fel är hennes? Hon har med vett och vilja gett sig in i leken, en våldsam lek, något som många har drabbats av och än fler varnats för. Ergo, hon får skylla sig själv. Det är dags för svenska kvinnor att förstå konceptet konsekvens. Och ni kommer inte få något tyck synd om från svenska män mer. Ni bränner broar och fattar inte i er egen dumhet varför folk skiter i er. Huruvida man skall veta mer om GM säger jag, varför då? Han har mördat. Det finns inget mer att säga. Varför du försöker förklara hans rubbade världsbild med dravel förklaringar gör folk bara än mer förbannad på kärringar utan logik.
Citera
2019-06-30, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Han är GM då han erkänt mordet och ingenting annat. Även den friskaste kan bli mentalt rubbad av att tvingas ligga med pensionärer. Tror det finns en uppsjö av afghaner som kommer skickas hem med traumatiska upplevelser. Speciellt som en batikhäxa oftast är grå, ful och bär ryggsäck.

Jag misstänker att du inte är utbildad psykolog. Men, för att vara amatör har du en stark psykologisk insikt.

Sverige har förvandlats till en fattigmans bordell. Tacka Annie och Freddan för det! Gubbarna reser till Thailand där de dör av utmattning och batikhäxorna har sitt roliga här hemma, på statskassan bokostnad.

Denne mördare har inte lärt sig svenska, trots egen lärarinna dygnet runt och en utbildningsplats där han ska bli sjukvårdare och rädda svenska pensionären, från saker Fredrik hittat på.

Juridik och svenskt rättsväsende har denne afghanske snyltare lärt sig. Ljug om din bakgrund och om hur gammal du är, och det kryllar av afghanvurmare i domstolarna. Dessa kriminella afghaner kommer undan med mord och gör vad de vill i Sverige medan Anne Ramberg tycker svenska pensionärer ska avstå från den välfärd dessa missfoster kostar samhället.

Det enda positiva är att nu kan ytterligare en advokat arvodera, i detta banala och tarvliga mordcase. Pengarna det handlar om för advokaten, i ett mordfall är mer än årslönen till en fattigpensionär!
Senast redigerad av Vresrosen 2019-06-30 kl. 07:07.
Citera
2019-06-30, 07:21
Medlem
Citat:

Märkligt att GW, och alla andra "experter" är tysta när konsekvenserna av all denna "godhet" och slöseri med skattemedel uppenbarar sig.

Alla människor, i alla tider, har vetat som lekmän eller som bevandrade inom juridik och kriminologi att vissa brottsoffers leverne har ett starkt samband med de brott de drabbas av.

Engagemang kan vara farligt, när man har med farliga typer att göra. Det är mycket som det är OK att benämna som farligt i Sverige, och där uppmanar myndigheter oss att vara försiktiga. Som i trafiken eller ifrån att rädda rabiessmittade hundar utomlands.

Sen blir det inte PK att varna för farliga kriminella män som låtsas vara barn. Det är OK i Sverige att varna för ficktjuvar utomlands men inte för våldsbenängna unga män från Mena som dräller runt i det egna landet. Hur tokigt är inte det?
Citera
2019-06-30, 07:23
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StuG
Om vederbörande haft med psykiatrin att göra behöver inte betyda att han lider av någon psykisk sjukdom.
Det är allom bekant att s k asyladvokater mer eller mindre konkret tipsar om vad som är en fördel för dem.
De orsakar naturligtvis inte bara ett mindre helvete för polisen, ambulansen, akutpersonal på sjukhus inklusive psyk. För att inte nämna att de gökungar iväg resurser från sjuka i behov av hjälp. Och då har vi inte nämnt kostnaderna...

Hade hon inga barn? Hon hade väl en son?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in