2019-07-01, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeTheNitro
Kan Ni vara vänliga att sluta smutsa ner tråden om huruvida ordet fäbonde är ett ord eller Ej, starta en egen tråd om det om Ni nu måste förkovra Er i detta.

Det vi vet än så länge angående mordet på Ingrid
* GM bodde hos henne
* Andra afghaner har tidigare bott där
* GM hade varit på/inlagd på psyk

En trolig orsak till mordet kan vara att det sker som hämnd för att Ingrid "skickade honom" till psyk.

Statusen på GMs asylprocess, vet vi den? Har han fått avslag och har en utvisning att vänta? Var det detta som orsakade kontakten med psykiatrin?
Någon med info? Alltså... riktig info och inte en massa utsvävningar och gissningar...

Någon som sitter på info om HUR hon togs av daga? Någon måste ju veta om hon brutalt slogs ihjäl, eller fick ett slag, ramlade och slog i huvudet eller om hon blev knivad...

Jag kom inte med BS, när jag skrev att han inte bodde där. Jag läste det från ingrids vänninas sida.

Blir ärligt jäkla besviken på människor som ska vara Ingrids VÄN , som kommer med rena lögner om att mördaren INTE bodde där och att han inte hade fått avslag eller utvisning på sig.

Skäms på er i KIL, som ljuger om er kära vännina!
Citera
2019-07-01, 09:14
Medlem
ThordOlavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pita55
Jag kom inte med BS, när jag skrev att han inte bodde där. Jag läste det från ingrids vänninas sida.

Blir ärligt jäkla besviken på människor som ska vara Ingrids VÄN , som kommer med rena lögner om att mördaren INTE bodde där och att han inte hade fått avslag eller utvisning på sig.

En vän säger si en annan vän säger så. Det finns alltså belägg för båda varianterna.

Ett alternativ är att inte beskylla varandra för lögn, eller någon annan för den delen. Det kan vara så att någon av väninnorna helt enkelt är felinformerad.
Senast redigerad av ThordOlavsson 2019-07-01 kl. 09:27.
Citera
2019-07-01, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThordOlavsson
Än vän säger si en annan vän säger så. Det finns alltså belägg för båda varianterna.

Ett alternativ är att inte beskylla varandra för lögn, eller någon annan för den delen. Det kan vara så att någon av väninnorna helt enkelt är felinformerad.

Så kan det vara ,fast de verkar jobbat mycket ihop i "vi i världen".

Ja, det finns nog chans att någonting ändras,, tålamod behövs.
Citera
2019-07-01, 09:32
Medlem
Citat:

Han var inte skriven på adressen utan bodde där ibland kanske då han deltog i sexorgier?
Citera
2019-07-01, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Han var inte skriven på adressen utan bodde där ibland kanske då han deltog i sexorgier?

Jag tror inte det!

Förstår inte varför så många tänker på sex hela tiden ?? Har SD-anhängare så stora sexproblem?
Citera
2019-07-01, 10:04
Medlem
Citat:
Jag tror inte det!

Förstår inte varför så många tänker på sex hela tiden ?? Har SD-anhängare så stora sexproblem?
Hade det gällt en äldre man och en ung thailändska hade du inte opponerat dig. Det är ju vänsterpacket som har sexdriften när dom utnyttjar små utsatta pojkar för sina äckliga behov, hur kan du då få det till SD's sexproblem? Ni vänstermänniskor är inte logiska.
Citera
2019-07-01, 10:07
Medlem
Citat:
Jag tror inte det!

Jag tycker du ska sluta skriva skit i den här tråden, varför drar du upp SD i dina inlägg?
Du har spridit en lögn och du hade ingen aning om vad som var sanning eller lögn - men tvärsäker var du.
Citera
2019-07-01, 10:13
Medlem
Citat:

Vad spelar det för roll var han bodde officiellt eller var skriven?

Han var där nattetid och mordet skedde på natten. Av vad som framkommit umgicks de ofta och hade en märklig relation. Jag skulle aldrig köra runt en son, eller en ung man för att kolla tjejer. Jag skulle aldrig tolerera djurplågeri och sparkande på en hund. Därför tolkar jag förhållandet mer som till en man, än den relationen en kvinna har med en son eller en ung ensamkommande man som skall uppfostras och integreras till det svenska samhället.

Skvaller och illvilligt förtal är normalt i varje samhälle. Därför är det viktigt med gränser för hur man själv uppför sig. Det handlar om signaler en kvinna sänder män, och hur männen uppfattar dessa signaler.

Alla dessa Batikhäxor, är gränslösa i sitt beteende, där det finns ett leverne som är asocialt. De ser slafsiga ut och det inger ingen respekt hos någon normal medborgare, och särskilt inte hos män frän tredje världen. Att jobba med ungdomar och ha slapp klädsel, prickiga strumpor och färgglada kjolar inte lämpligt, särskilt när man har med brottsbenägna ungdomar att göra. Det blir kompis och knullkompis, där de förmedlar en absurd bild av livet i Sverige. I stället för anpassning till samhället.

Nu vill gossen äntligen hem, frivilligt. Han inser inte att han begått ett brott när han sparkar en hund. Nu när han mördat blir han varse om det brottsliga i att mörda en kvinna. Det var inte mycket han lärde sig i Sverige, trots privatlärare.
Citera
2019-07-01, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Vad spelar det för roll var han bodde officiellt eller var skriven?

Han var där nattetid och mordet skedde på natten. Av vad som framkommit umgicks de ofta och hade en märklig relation. Jag skulle aldrig köra runt en son, eller en ung man för att kolla tjejer. Jag skulle aldrig tolerera djurplågeri och sparkande på en hund. Därför tolkar jag förhållandet mer som till en man, än den relationen en kvinna har med en son eller en ung ensamkommande man som skall uppfostras och integreras till det svenska samhället.

Skvaller och illvilligt förtal är normalt i varje samhälle. Därför är det viktigt med gränser för hur man själv uppför sig. Det handlar om signaler en kvinna sänder män, och hur männen uppfattar dessa signaler.

Alla dessa Batikhäxor, är gränslösa i sitt beteende, där det finns ett leverne som är asocialt. De ser slafsiga ut och det inger ingen respekt hos någon normal medborgare, och särskilt inte hos män frän tredje världen. Att jobba med ungdomar och ha slapp klädsel, prickiga strumpor och färgglada kjolar inte lämpligt, särskilt när man har med brottsbenägna ungdomar att göra. Det blir kompis och knullkompis, där de förmedlar en absurd bild av livet i Sverige. I stället för anpassning till samhället.

Nu vill gossen äntligen hem, frivilligt. Han inser inte att han begått ett brott när han sparkar en hund. Nu när han mördat blir han varse om det brottsliga i att mörda en kvinna. Det var inte mycket han lärde sig i Sverige, trots privatlärare.

Jag vet inte om det är sant att hon körde runt honom för att kolla på tjejer, för min del låter inte det klokt och därför är jag inte säker på att det är sant.

Jag har skrivit förut att jag hade polisanmält honom om jag sett när han sparka på en hund!! Hade någon förstört min mobil hade jag polisanmält där också.
Varför polisanmälde inte Mia honom för?? Att sitta o prata bakom en skärm är lätt, men när det kommer till att anmäla ...så händer ingenting.

Vilka fördomar du har om klädsel av de som inte röstar på SD
Citera
2019-07-01, 10:28
Medlem
Citat:
Ja, det är klart jag trodde på en vännina till Ingrid?
De flesta i denna tråd är ju SD-are!

Menar du att denna vidriga relation mellan välgörare och elev, och ännu vidrigare hantering av unga afghanhanar skulle sluta med billig och bra, anpassad och flitig, arbetskraft i Freddans och Annies Utopi, om inte SD hade ställt till det?

En vännina till Ingrid är inget sanningsvittne. Men skvallret är värdefullt, när vi i samlad bedömning av skvaller och information kommer till våra slutsatser i denna sunkiga story om hur det kan gå.
Citera
2019-07-01, 10:29
Medlem
Det är skrämmande hur lite hänsyn man visar brottsoffer och dess anhöriga.

En kvinna är mördad och nästan alla skriver att hon får skylla sig själv, är en hora, häxa och allt däremellan.

Kvinnosynen utomlands må vara under all kritik men vad är skillnaden på afghaners kvinnosyn och er som skriver i tråden?

Jag finner inget försvar till det inträffade men det är för den sakens skull inte försvarsbart att skriva grova förtal kring en mördad person. Det är skamligt!
Citera
2019-07-01, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Menar du att denna vidriga relation mellan välgörare och elev, och ännu vidrigare hantering av unga afghanhanar skulle sluta med billig och bra, anpassad och flitig, arbetskraft i Freddans och Annies Utopi, om inte SD hade ställt till det?

En vännina till Ingrid är inget sanningsvittne. Men skvallret är värdefullt, när vi i samlad bedömning av skvaller och information kommer till våra slutsatser i denna sunkiga story om hur det kan gå.

Jag vet inte hur deras relation var? Det jag läst behöver ju inte vara sant?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in