Citat:
Ursprungligen postat av
pita55
Jag kom inte med BS, när jag skrev att han inte bodde där. Jag läste det från ingrids vänninas sida.
Blir ärligt jäkla besviken på människor som ska vara Ingrids VÄN , som kommer med rena lögner om att mördaren INTE bodde där och att han inte hade fått avslag eller utvisning på sig.
Skäms på er i KIL, som ljuger om er kära vännina!
Vad spelar det för roll var han bodde officiellt eller var skriven?
Han var där nattetid och mordet skedde på natten. Av vad som framkommit umgicks de ofta och hade en märklig relation. Jag skulle aldrig köra runt en son, eller en ung man för att kolla tjejer. Jag skulle aldrig tolerera djurplågeri och sparkande på en hund. Därför tolkar jag förhållandet mer som till en man, än den relationen en kvinna har med en son eller en ung ensamkommande man som skall uppfostras och integreras till det svenska samhället.
Skvaller och illvilligt förtal är normalt i varje samhälle. Därför är det viktigt med gränser för hur man själv uppför sig. Det handlar om signaler en kvinna sänder män, och hur männen uppfattar dessa signaler.
Alla dessa Batikhäxor, är gränslösa i sitt beteende, där det finns ett leverne som är asocialt. De ser slafsiga ut och det inger ingen respekt hos någon normal medborgare, och särskilt inte hos män frän tredje världen. Att jobba med ungdomar och ha slapp klädsel, prickiga strumpor och färgglada kjolar inte lämpligt, särskilt när man har med brottsbenägna ungdomar att göra. Det blir kompis och knullkompis, där de förmedlar en absurd bild av livet i Sverige. I stället för anpassning till samhället.
Nu vill gossen äntligen hem, frivilligt. Han inser inte att han begått ett brott när han sparkar en hund. Nu när han mördat blir han varse om det brottsliga i att mörda en kvinna. Det var inte mycket han lärde sig i Sverige, trots privatlärare.