2019-06-29, 22:57
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Vad har Jism sagt som är sanning? Jag har lyssnat en del, men inte hört någon sanning ännu.
Så erhört mycket sanning, man måste nog vara lite blind för att inte se den ärligt talat. Ett exempel han talar om, bubblor i rymden ... Varför? En hint... Dom är inte i rymden, utan under vatten.
Citera
2019-06-29, 22:59
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Jo visst man kan tjäna pengar på att tala om ämnen som är sanningen. Den som är intresserad av att faktiskt ta del av information kan ju gå till ex Jernism och lyssna.

Du menar samma Jeranism som har bevisat att jorden är en sfär? Samna Jeranism som har mätt upp kurvaturen? Samma Jeranism som numera beskylls för att vara en frimurar-illuminati-nasa-nazi shill?

Vad är din förklaring till att hans experiment visar en kurvatur?
Citera
2019-06-29, 23:03
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Du menar samma Jeranism som har bevisat att jorden är en sfär? Samna Jeranism som har mätt upp kurvaturen? Samma Jeranism som numera beskylls för att vara en frimurar-illuminati-nasa-nazi shill?

Vad är din förklaring till att hans experiment visar en kurvatur?
För att du sett en dokumentär på netflix som såklart är ett hitjob mot flat earth. En hint, dom vill inte att folk ska tro på det så dom försöker få flat earthers verka knäppa.

Det är möjligt han är det, det vet jag inte, finns klart sådana. Overall har han varit väldigt bra för flat earth dock så tror inte det.
Citera
2019-06-29, 23:06
Medlem
madtops avatar
Citat:
Tänkte skita i att svara då du är en uppenbar shill. Men för dom som inte vet..
1.Det går inte att mäta eller observera någon som helst kurvatur på jorden...

Din kompis Jeranism har lyckats mäta upp kurvaturen
Citera
2019-06-29, 23:08
Medlem
madtops avatar
Citat:
För att du sett en dokumentär på netflix som såklart är ett hitjob mot flat earth. En hint, dom vill inte att folk ska tro på det så dom försöker få flat earthers verka knäppa.

Så hur föklarar du att Jeranism lyckas mäta upp en kurvatur?

Interesting .... interesting...

Citat:
...dom vill inte att folk ska tro på det så dom försöker få flat earthers verka knäppa.

Vet inte vilka du menar med "dem" men tro mig, det behövs inga dem för att få dig att frsmstå som knäpp. Du klarar det galant på egen hand.
Senast redigerad av madtop 2019-06-29 kl. 23:10.
Citera
2019-06-29, 23:09
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Din kompis Jeranism har lyckats mäta upp kurvaturen
Lol nej, fel, du hänvisar till shill dokumentären på netflix igen som inte gav en full bild.

Det går inte att mäta kurvaturen, det är det som är grejen varför flat earth rörelsen exploderar just nu. Den som vill veta mer kan gå till Jeranism och höra från personen själv och avgöra.
Citera
2019-06-29, 23:12
Medlem
madtops avatar
Citat:
Lol nej, fel, du hänvisar till shill dokumentären på netflix igen som inte gav en full bild.

Det går inte att mäta kurvaturen, det är det som är grejen varför flat earth rörelsen exploderar just nu. Den som vill veta mer kan gå till Jeranism och höra från personen själv och avgöra.

Jeranism har bevisligen mätt kurvaturen. Liksom några miljoner andra.

Jag har mätt kurvaturen. Och det kan.även du, det enda som krävs är att du vågar öppna dina ögon.
Citera
2019-06-29, 23:13
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Jeranism har bevisligen mätt kurvaturen. Liksom några miljoner andra.
Fel. Helt fel.
Citera
2019-06-29, 23:15
Medlem
madtops avatar
Citat:
Fel. Helt fel.

Nej då. Han sköt en laser över vatten och kunde konstatera att vattnet inte var platt. Han tyckte det var intressant.
Citera
2019-06-29, 23:26
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Jo visst man kan tjäna pengar på att tala om ämnen som är sanningen. Den som är intresserad av att faktiskt ta del av information kan ju gå till ex Jernism och lyssna.

Jag har ägnat den här teorin väldigt mycket tid för jag måste erkänna underhållningsvärdet i debatter osv. och att sitta på åskådarbänken men precis där jag utgick från början hamnade jag i slutändan också dvs Solen,Månen och Stjärnorna. Solen tex debunkar Flat Earth helt själv. Det är ganska komiskt när man ser när någon sitter och pratar om hur han ser ett berg han absolut inte borde se pga kurvatur samtidigt som Solen i samma klipp försvinner i bakgrunden ner under horisonten. Ironin.
Citera
2019-06-30, 00:05
Medlem
madtops avatar
Citat:

Här har du ett filmklipp som visar när Jeranism mäter upp kurvaturen
https://www.youtube.com/watch?v=RMjDAzUFxX0
Klippet visar när Jeranism skickar en laser över en vattenyta och utfallet av experimentet visar klart och tydligt att vattnet inte är "platt", klippet visar att jorden inte är platt.

Vad är det för "shill" med klippet och på vilket vis ger den inte en full bild?
Vad är din förklaring till det vi kan se?
Citera
2019-06-30, 00:15
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Här har du ett filmklipp som visar när Jeranism mäter upp kurvaturen
https://www.youtube.com/watch?v=RMjDAzUFxX0
Klippet visar när Jeranism skickar en laser över en vattenyta och utfallet av experimentet visar klart och tydligt att vattnet inte är "platt", klippet visar att jorden inte är platt.

Vad är det för "shill" med klippet och på vilket vis ger den inte en full bild?
Vad är din förklaring till det vi kan se?
Spiken i kistan. Dom visade inga dubbelmätningar och Jeranism fick inte komma till tals. Typiskt shill dokumentär, som sagt. Gå till hans kanal för sanningen.
Senast redigerad av MaxDL 2019-06-30 kl. 00:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in