Citat:
Ursprungligen postat av
Pk-slakt
Varför? Denna kärring har garanterat hatat och hetsat emot så kallade "Sverige vänner", eller gick hon ut och blev bestört när Daniel Wretström mördades? Blev hon arg och förbannad efter att en Sverigedemokratisk kommun politiker tog sitt eget liv efter en medial hets och hat kampanj? Nej, kärringen tyckte nog att det var rätt åt dom då, hon låg garanterat inte sömnlös. Troligtvis idkade hon sexuellt umgänge med någon rasfrämling då.
Horan fick vad hon ville dra på alla oss andra och våra barn, det är inte synd om henne och hon förtjänar att bli ihågkommen som en äcklig kärring och folkförrädare.
Varför skall jag som är "ond" vara "godare" än min motståndare? Jag har inget att vinna på det, dessa as skall få smaka på sin egen medicin.
Ingrid Guldbrandsson du är inte saknad, tvärtom. Må du bli ihågkommen som den folkförrädare du var.
Bra inlägg.
En förrädare från våra egna led är alltid värre än fienderna med främmande ursprung.
Till skillnad från fåren som går och röstar var fjärde år på folkfientliga partier tog hon en aktivist roll i den här sjuka cirkusen som pågår.