2019-06-29, 01:30
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej det kan det inte -- tvärtom faktiskt .....

Har du läst Troians resonemang? Och förstått vad jag ifrågasätter?

Att ringa och säga att någon redan är död kan tyda på en större hänsynslöshet än att ringa efter ambulans. Det kan även tyda på överlagt mord som kamoufleras som ett dråp.
Citera
2019-06-29, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pk-slakt
Varför? Denna kärring har garanterat hatat och hetsat emot så kallade "Sverige vänner", eller gick hon ut och blev bestört när Daniel Wretström mördades? Blev hon arg och förbannad efter att en Sverigedemokratisk kommun politiker tog sitt eget liv efter en medial hets och hat kampanj? Nej, kärringen tyckte nog att det var rätt åt dom då, hon låg garanterat inte sömnlös. Troligtvis idkade hon sexuellt umgänge med någon rasfrämling då.

Horan fick vad hon ville dra på alla oss andra och våra barn, det är inte synd om henne och hon förtjänar att bli ihågkommen som en äcklig kärring och folkförrädare.

Varför skall jag som är "ond" vara "godare" än min motståndare? Jag har inget att vinna på det, dessa as skall få smaka på sin egen medicin.

Ingrid Guldbrandsson du är inte saknad, tvärtom. Må du bli ihågkommen som den folkförrädare du var.
Bra inlägg.
En förrädare från våra egna led är alltid värre än fienderna med främmande ursprung.
Till skillnad från fåren som går och röstar var fjärde år på folkfientliga partier tog hon en aktivist roll i den här sjuka cirkusen som pågår.
Citera
2019-06-29, 01:36
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Bör väl vara denne då som skriver här nedan om sin första tid i Svedala:
"Hej!
Ahmad Nazari heter jag och ni ska få läsa om min första tid i Sverige.
Den 17 december 2015 flyttade jag till en liten stad i Värmland som heter Kil. Jag mådde ganska bra eftersom att jag hade klarat en tuff resa.
Första dagarna ville jag bekanta mig med omgivningen och folket som bodde där. Boendet hade tio rum med ett stort kök och ett vardagsrum, men det var brist på toaletter. Vardagsrummet hade en stor tv men personalen kopplade inte in den. På dagarna sov jag länge och när jag vaknade hade jag ingen plan för vad jag skulle göra. Jag funderade mycket kring att jag nu bor i ett annat land och frågade mig själv vad jag skulle göra här.
När man bor i ett nytt land är det viktigt att kunna prata på det nya språket. I början kunde jag varken prata eller skriva på svenska och när jag lyssnade på svenskarna förstod jag ingenting.
Första orden som jag kunde säga var hej, bra, tack och hej då. Det var ganska bra för ett väldigt kort samtal men det räckte inte. Då tänkte jag på att läsa mer och träna mer på det svenska språket.
Mitt mål är att kunna skriva och prata bra på det nya språket.
Jag sluddrar fortfarande men jag har lovat mig själv att kämpa och bli mycket bättre på svenska.
Tack för att ni ville läsa om min första tid i Sverige.
Ahmad
"
https://www.framstegisvenska.se/tag/min-forsta-tid-i-sverige/

Ja det är lite som lapparna tiggarmigranterna har. Medelklasstanterna skriver allt möjligt åt dem eller i detta fall så skriver de i deras namn.
Citera
2019-06-29, 01:40
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Eller mer korrekt frågeställning, varför möblerade ingen om hans mongolnylle där direkt?

Vem vet, han kanske hade lärt sig sin läxa att respektera värdfolket och i förlängningen hade batikhäxan inte blivit mördad.

Som sagt, det står inte i Idiotbookinlägget att det hundsparkande skäggbarnet skulle vara MGM Ahm*d N*zari. Det fanns uppenbarligen gott om skäggbarn i BO:s environger.
Citera
2019-06-29, 01:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Att ringa och säga att någon redan är död kan tyda på en större hänsynslöshet än att ringa efter ambulans. Det kan även tyda på överlagt mord som kamoufleras som ett dråp.
Min erfarenhet efter att ha jobbat med livstidare är att det ofta handlar om att de vill åberopa att de inte "menade" att döda.....
Citera
2019-06-29, 01:47
Medlem
Väldigt låg aktivitet på facebooksidan #vistårinteut. Häxorna är väl i chock och förhoppningsvis kanske någon vaknar till och undrar vad fan dom håller på med. Helt stumt vilket är ytterst ovanligt.
Citera
2019-06-29, 01:48
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Min erfarenhet efter att ha jobbat med livstidare är att det ofta handlar om att de vill åberopa att de inte "menade" att döda.....

I den akuta situationen tänker nog inte alla så rationellt. Sådant brukar komma fram när polisförhören och advokaten blir aktuella.
Citera
2019-06-29, 01:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
I den akuta situationen tänker nog inte alla så rationellt. Sådant brukar komma fram när polisförhören och advokaten blir aktuella.
Tror du??

För din erfarenhet kommer ifrån ditt nära arbete med mördare?
Som utredande polis?

Det är inte ovanligt att GM själv ringer in mordet .... det är fakta.
Citera
2019-06-29, 01:53
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Tror du??

För din erfarenhet kommer ifrån ditt nära arbete med mördare?
Som utredande polis?

Det är inte ovanligt att GM själv ringer in mordet .... det är fakta.

Det saknar betydelse att GM själv ringer in det begångna brottet. Däremot har det betydelse på vilket sätt det görs. Har återupplivningsförsök påbörjats exempelvis? Sådana detaljer kan ha avgörande betydelse vid rättens bedömning huruvida det var mord eller dråp. Det måste du väl rimligtvis inse?
Citera
2019-06-29, 02:03
Medlem
FarbrorAgges avatar
Törs man hoppas på livstids utvisning efter avtjänat straff?
Citera
2019-06-29, 02:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det saknar betydelse att GM själv ringer in det begångna brottet. Däremot har det betydelse på vilket sätt det görs. Har återupplivningsförsök påbörjats exempelvis? Sådana detaljer kan ha avgörande betydelse vid rättens bedömning huruvida det var mord eller dråp. Det måste du väl rimligtvis inse?
Jag är ganska insatt och vet att det är handling i kontext som bedöms och inte enskilda handlingar i sig.
Citera
2019-06-29, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Törs man hoppas på livstids utvisning efter avtjänat straff?

Nej han mår tydligt inte bra så vi lär se till att ta hand om honom istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in