2019-06-28, 17:38
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Gm var i konflikt med Malmö , han var allmänt jagad, han hade snott från Mekky, han hade kidnappat och förnedrat en av Mekkys killar. Han satt i en bil från Malmö och väntade på någon i Köpenhamn. Han litade uppenbarligen rejält på någon som sålde ut honom. Tror mordet är planerat under längre tid och att de byggt upp ett förtroende länge för att sedan klippa Franky. Han borde varit mer vaksam annars. Det vi har sett tidigare är att Am är extremt hämndlysten även om han inte är ensam i detta utan flera som gått ihop förmodligen
Jag förstår inte varför man slösar stora summor för att avliva någon, och även risken att åka fast. Dessa individer är ju väldigt sugna på pengar. Det måste kosta rätt mycket att betala fyra personer för att utföra detta. Plus den som sålde ut dem, om han gjorde det.
Tycker de kriminella ska samarbeta i stället.
Citera
2019-06-28, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meddler22
Varför antar man förgivet att mördarna är somalier och inte 2 rasse svennar

Sannolikhet. Ett matematiskt begrepp.
Citera
2019-06-28, 17:40
Medlem
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meddler22
Varför antar man förgivet att mördarna är somalier och inte 2 rasse svennar

För att vi normal människor vet hur det är.

Varför i helvete skulle två ”rasse svennar” åka över till Danmark för att skjuta två andra ”svenskar”?

Korkade blatte.
Citera
2019-06-28, 17:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotas
Jag har ca 8 st Christiania hoodies, och jag vet hur många som helst i Skåne med liknande tröjor. Så det är inget konstigt utan väldigt vanliga hoodies

Citat:
Ursprungligen postat av sjuochenhalvtum
Fast jag tror mest det är turister (=svenskar) som tycker det är coolt med Christiania-reklam. Danskarna röker på och tar det lungt och gör inget väsen av det.
Samma som med alkohol, svenskar är så jävla fascinerade av det, danskarna tar en pilsner till frukosten på jobbet och tjatar inte om det.
Ok, jag hör er. Lite pinsamt tolkat av mig, nästan lika vanliga som såna där turistkepsar som klappar händerna.
Citera
2019-06-28, 17:41
Medlem
hängballens avatar
Om nu denna M3kky håller på med så mycket som det står här varför tar inte snuten honom?
Måste väl förfan finnas någon specialstyrka här i landet som skulle kunna mörda honom med regeringens goda minne eller är dom fittor hela gänget?
Putin rädda oss!
Citera
2019-06-28, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Jag tror inte det, men även om så hade varit fallet så hade man väntat in den tredje. I min värld är nr 3 anstiftare/tagit emot pengar för att få dom i ett bakhåll

....och följer snällt politi för att få ett 10- årigt straff.
Citera
2019-06-28, 17:56
Medlem
arakas avatar
"Imamen Hussein Warsame, som blev inkallad för att bistå de drabbade familjerna, bekräftar för DN redan på torsdagsmorgonen att männen hade identifierats.

– Familjerna flög till Köpenhamn tidigt på morgonen. De träffade polisen och fick se på bilder av offren. De vet vilka det är, det är jätte*tråkigt. De får inte se kropparna förrän de obducerats. Sedan kommer de att föras till Sverige för att begravas, säger Hussein Warsame."

Gissa vilka som får betala biljetterna, 😀.
Citera
2019-06-28, 18:00
Avstängd
puterealbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av araka
"Imamen Hussein Warsame, som blev inkallad för att bistå de drabbade familjerna, bekräftar för DN redan på torsdagsmorgonen att männen hade identifierats.

– Familjerna flög till Köpenhamn tidigt på morgonen. De träffade polisen och fick se på bilder av offren. De vet vilka det är, det är jätte*tråkigt. De får inte se kropparna förrän de obducerats. Sedan kommer de att föras till Sverige för att begravas, säger Hussein Warsame."

Ska familjerna begravas i Sverige? Är det Mekky som planerar en stor slakt?!
Citera
2019-06-28, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av araka

Muslimer som luften har pyst ur ska i jorden inom 24 timmar, det verkade dock inte så bråttom i Danmark. Blev tvungen att googla. Fördröjningen är helt i sin ordning, skrapa ihop honom och skicka med Postnord. Kan väl inte kosta så mycket.
Citat:
”Burial is usually within 24 hours of death to protect the living from any sanitary issues, except in the case of a person killed in battle or when foul play is suspected; in those cases it is important to determine the cause of death before burial.”

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Islamic_funeral

Citera
2019-06-28, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Jag förstår inte varför man slösar stora summor för att avliva någon, och även risken att åka fast. Dessa individer är ju väldigt sugna på pengar. Det måste kosta rätt mycket att betala fyra personer för att utföra detta. Plus den som sålde ut dem, om han gjorde det.
Tycker de kriminella ska samarbeta i stället.

Men ännu mera upprätta sin heder - kosta vad det vill.
Citera
2019-06-28, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EffinEjit
Muslimer som luften har pyst ur ska i jorden inom 24 timmar, det verkade dock inte så bråttom i Danmark. Blev tvungen att googla. Fördröjningen är helt i sin ordning, skrapa ihop honom och skicka med Postnord. Kan väl inte kosta så mycket.

Hon menade vem som ska få stå för de anhörigas flygbiljetter ner.
Citera
2019-06-28, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekenful
Vet man säkert att den långa snubben grät eller är det en trådsanning?

Det är uppgifter i dansk media som intervjuar en som var på plats. Enligt honom talade den långe engelska men var svår att förstå. Han tycks inte ha förstått rinkebytiskan den skjutne som fortfarande levde talade heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in