Citat:
Ursprungligen postat av
Bavaro
Man blir fan galen att läsa denna artikel. Kommer man någonsin springa på Mona Sahlin vet jag inte vad jag gör, det gäller även Reinfeldt o Co typ Ullenhag.
Hur kan människor i ledande ställningar inom politiken inte ta tag i det? Eftersom de måste fått varningar om problemen och inte reagerar och viftat bort det förstår man ju att makten framför allt, att man offrar tusentals människor för sin position borde de ju vara dödsstraff på.
Sen att jag reagera som jag gör att två st bli dödade i denna skjutning och andra dödsskjutningar och jag tycker det är bra, eftersom de enbart kommer vara en belastning visar och hur politiker förstört landet och hur jag själv börjat tänka. Fy fan!
Tycker politikerna ska bo ett år i Järvaområdet och se hur det är. Det borde ingå i deras riksdagsuppdrag.
Idag har det inte en aning om ens hur det ser ut i Rinkeby / Tensta. Skulle vara kul att veta vilka som har tagit tunnelbanan dit ut och rört sig i området eller om de har tordas parkera sin fina bil i garaget vid centrum.
Fast nu i dagarna har de fullt upp med att mingla och dricka Cava i Almedalen.
Undrar om de ens noterat skjutningarna.
Varför är det aldrig någon politiker som uttalar sig? De är så rädda .....
Sedan är de förvånade varför SD får då mycket röster. Vilken verklighet lever de i