2019-06-27, 20:58
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Han var skyldig 80 kassar säger dem. Men det går inte fram i allt skräp folk skriver här.
80 kg brass ja det är lönt att bli dödad för.
Citera
2019-06-27, 20:59
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skeggmuff
https://www.youtube.com/watch?v=t3fiYwWj38I

Den här länkades tidigare i tråden. Killen som sitter i bilen i videon är det som blivit skjuten tydligen

Han som sitter bredvid ufot som rappar blev skjuten.

Helt otroligt att det utvecklats en så djupt destruktiv miljö i Sverige. Man tror inte det är sant när man ser videon.

Lägg där till att det är fyra miljoner!! som sett videon. Man ser att det verkligen är total ridå för den naiva politik som förts. Jösses.

Tänk alla unga som kollar på dessa videos och blir påverkade. Det är så bottenlöst sorgligt att se förfallet i vårt land.

Intressant också att danska tidningar skriver ”afrikaner” om de inblandade. Snacka om skillnader i mediakultur bara ett stenkast över sundet.

Snacka om tragiska liv. Bara att ha smeknamnet Gucci visar väl på vilken mental nivå dessa förvirrade pojkar befinner sig på. De har köpt hela västerlandets lyx och märkes-kultur med hull och hår, med de har inte en susning om hur man på riktigt når dit.

Jag sätter en kasse på att de inte kan nämna en enda av personerna som finns på sedlarna de får från sin knarkbusiness.
Senast redigerad av RingRing2014 2019-06-27 kl. 21:21.
Citera
2019-06-27, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Runt 1,2 miljoner och då är jag generös.

Yikes.. ja det känns mer förståeligt. 1,2 miljoner kan tveklöst kosta ett liv eller två..

Måste dock ha ignorerat att betala ett tag? En död man betalar inte sina skulder så det måste isf ha gjorts försök att få dom att betala och sista utvägen var att skicka dom till sin baneman..
Citera
2019-06-27, 21:07
Avstängd
puterealbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingRing2014
Han som sitter bredvid ufot som rappar blev skjuten.

Helt otroligt att det utvecklats en så djupt destruktiv miljö i Sverige. Man tror inte det är sant när man ser videon.

Lägg där till att det är fyra miljoner!! som sett videon. Man ser att det verkligen är total ridå för den naiva politik som förts. Jösses.

Tänk alla unga som kollar på dessa videos och blir påverkade. Det är så bottenlöst sorgligt att se förfallet i vårt land.

Intressant också att danska tidningar skriver ”afrikaner” om de inblandade. Snacka om skillnader i mediakultur bara ett stenkast över sundet.

Snacka om tragiska liv. Bara att ha smeknamnet Gucci visar väl på vilken mental nivå dessa förvirrade pojkar befinner sig på. De har köpt hela västerlandets lyx och märkes-kultur med hull och hår, med de har inte en susning om hur man på riktigt når dit.

Jag sätter en tusing på att de inte kan nämna en enda av personerna som finns på sedlarna de får från sin knarkbusiness.

Så det är tjockisnegern i bilen som fått skallen sönderskjuten? Vad gör han ens i bilen? Kollar in i kameran bara och nickar som ett jävla mongo. Varför pekar dom på sina huvuden och snurrar runt med händerna som ett par efterblivna rumpnissar? Anses det här vara "coolt" och "asfräckt" i ghettot? En efterbliven neger som röker, dricker sprit och luktar skit?
Citera
2019-06-27, 21:09
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Vad är Jannah? Är det lammkött som Allah bjuder på i himmelriket? I den muslimska himmelen knullar man som bekant hela tiden.

Det är nog en ”kasse” guccikläder.

Så ett kilo röka, kassar, är värt typ 15.000kr?

Är det hasch då? Eller är det välpackat gräs?
Citera
2019-06-27, 21:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goddens
Ja, ett ton är löjligt stora mängder men det är inte heller fakta. Att lägga en order på ett ton cannabis tror jag inte man gör i Danmark? Känns mer som Barcelona skulle vara lämpligt för sådana sjuka kvantiteter.

Men om Franky varit så profilerad i den undre världen känns det som att det kan vara 20 olika orsaker som tillslut fick Danskarna att göra pölsa av honom
Du har säkert rätt, jag kan inte det här. Gjorde en mental okulär besiktning av ett ton hasch och hakade upp mig på ordet ”bötning”.
Citera
2019-06-27, 21:10
Medlem
Citat:
Det är nog en ”kasse” guccikläder.

Så ett kilo röka, kassar, är värt typ 15.000kr?

För den mängden låter det vettigt, större mängd= mer rabatt.
Citera
2019-06-27, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konto334
Yasin byn kommer väl också bli klippt inom kort!

Vad har han gjort för brott? Kan inte tänka mig att ska vara något hot,
Verkar mest mesig
Citera
2019-06-27, 21:12
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
För den mängden låter det vettigt, större mängd= mer rabatt.

Okej tack.

Är det hasch vi pratar om, eller är det gräs?
Citera
2019-06-27, 21:13
Medlem
Citat:
Okej tack.

Är det hasch vi pratar om, eller är det gräs?

Är väl ungefär samma kostnad i princip, kvalité är det som avgör pris.
Citera
2019-06-27, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EffinEjit
Du har säkert rätt, jag kan inte det här. Gjorde en mental okulär besiktning av ett ton hasch och hakade upp mig på ordet ”bötning”.

Haha bötning är kanske mer MC-gängens sätt att sköta affärer. Blir sjukt intressant att se vad som kommer fram kommande veckor.

Läste något om att flyktbilen hittades nära Helsingör? Vilket gör svenska GM mycket möjliga och kanske logiskt? Svårare för pölsemannen att jaga och hitta över landsgränser?
Citera
2019-06-27, 21:16
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Är väl ungefär samma i princip, kvalité är det avgör pris.

Okej. Jag tänker att hasch har mer koncentration av narkotika än gräs. Men fint gräs kanske är mer värt än halvkasst hasch då.

Jag trodde hasch var klart dyrare. Men jag är inte ens lekman i ämnet, jag är under lekman

Om BO var skyldig 1,2 miljoner för 80 bortdribblade kassar så förstår man hotbilden lite bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in