2019-06-27, 20:36
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Ingen kmr klippa Yasin elr Jaffar, chilllaaaaaaaaaaaaa.

Franky höll på med massor av skit, han bötfällde, sålde stora mängder knark o massa skit. Han hade många fiender, mer än DP.

Han var tillfällig ledare för Shottaz ocskå, de e mkt ansvar. Snart är hans storebror fri och då får vi se.

Var det den som jiddra med mekky?
Citera
2019-06-27, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Men varför sköt danskarna ihjäl Rinkeby? Var det på order av skåneblattarna? Ville de ha affärerna för sig själva? Rinkeby åkte ju ändå omkring i en bil hemmahörande i Skåne. Hur kom det sig?

Mest troligt åkte dom kollektivt ner till Malmö och så fixa dom en målisbil på plats.

Skåneblattarna/albanerna fick reda på detta i ett tidigt stadium.

Sen outsourcades allt till den somaliska diasporan i Köpenhamns no-go zoner.

Sumtin' like that.

Så ett ganska raffinerat samarbete mellan Skåne och Copenhagen för att sätta dit somalierna från Järva.
Senast redigerad av speedskater 2019-06-27 kl. 20:50.
Citera
2019-06-27, 20:39
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightcreeper

Eller ska Sverige stänga gränserna mot Baltikum också pga stöldligor och berusade lastbilschaufförer?
Eh ja, absolut. Tycker inte du det?
Citera
2019-06-27, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EffinEjit
Bötning för ett ton röka? Jag är inte i branschen, men finner det inte ett dugg osannolikt att någon skulle bli skjuten för såna kvantiteter? Fan, man kan ju bli skjuten för att man glömde blinka i rondellen.

Ja, ett ton är löjligt stora mängder men det är inte heller fakta. Att lägga en order på ett ton cannabis tror jag inte man gör i Danmark? Känns mer som Barcelona skulle vara lämpligt för sådana sjuka kvantiteter.

Men om Franky varit så profilerad i den undre världen känns det som att det kan vara 20 olika orsaker som tillslut fick Danskarna att göra pölsa av honom
Citera
2019-06-27, 20:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Eh ja, absolut. Tycker inte du det?

Eh, nej det tycker jag absolut inte. Det tycker nog förövrigt ingen med högre IQ än skostorlek, vilket jag antar att du inte har.
Citera
2019-06-27, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goddens
Ja, ett ton är löjligt stora mängder men det är inte heller fakta. Att lägga en order på ett ton cannabis tror jag inte man gör i Danmark? Känns mer som Barcelona skulle vara lämpligt för sådana sjuka kvantiteter.

Men om Franky varit så profilerad i den undre världen känns det som att det kan vara 20 olika orsaker som tillslut fick Danskarna att göra pölsa av honom
Han var skyldig 80 kassar säger dem. Men det går inte fram i allt skräp folk skriver här.
Citera
2019-06-27, 20:49
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightcreeper
Tror du på allvar att Danmark skulle stänga gränsen mot Sverige för att det förekommer att svenskar begår brott i Danmark?
Stänga gränsen har givetvis inte varit aktuellt, men att införa tull- och passkontroller har diskuterats. Det har ju danskarna redan med resande från Tyskland. Även Norge har vidtagit förberedelser för att införa liknande restriktioner mot Sverige.
Citera
2019-06-27, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Han var skyldig 80 kassar säger dem. Men det går inte fram i allt skräp folk skriver här.

Förlåt om jag låter som en idiot men, 80 kassar? 80.000kr?
Citera
2019-06-27, 20:55
Medlem
Citat:

Runt 1,2 miljoner och då är jag generös.
Citera
2019-06-27, 20:55
Medlem
Citat:
Kg
Citera
2019-06-27, 20:56
Medlem
Citat:

80kg
Citera
2019-06-27, 20:58
Bannlyst
Citat:

Säljs ju fruktansvärda mängder CB via PostNord i Sverige.. Bitcoin.

1000-3000 kilo är ingenting.
Senast redigerad av speedskater 2019-06-27 kl. 21:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in