2019-06-27, 17:36
Medlem
Farre sitter fortfarande inne för rånet o hela hans gäng har blivit knullad, hans lille bror abdisalam (kallas för kapten) kommer inte köra heller för att han e rotta som hänger med samma personer som vill se hans bror bli skjuten.
Citera
2019-06-27, 17:43
Medlem
Runkebys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erdnaerdna
Lär smattra på fint kommande veckor.. fin sommarläsning i solstolen blir det.
Om du syftar på shotass så kan dem inte smattra ngt! Det är en bunt muppar som triggar varandra.
Citera
2019-06-27, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen
Det e över för shottas, folk dom sitter inne o andra ligger under marken, vad jag vet så har dom kopplingar till alpo o älvsjö grabbarna, men tror inte att dom kommer köra för shottas. Dp grabbarna e ute o härjar.
Är Dp redan ute efter amfetamin domen?
Citera
2019-06-27, 17:44
Medlem
Runkebys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen
Farre sitter fortfarande inne för rånet o hela hans gäng har blivit knullad, hans lille bror abdisalam (kallas för kapten) kommer inte köra heller för att han e rotta som hänger med samma personer som vill se hans bror bli skjuten.
Håller 100% med
Citera
2019-06-27, 17:47
Medlem
Jag tror att dp med hjälp av Malmö kommer radera ut hela shottaz nu.
Citera
2019-06-27, 17:50
Medlem
Runkebys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Jag tror att dp med hjälp av Malmö kommer radera ut hela shottaz nu.
Hoppas det
Citera
2019-06-27, 17:54
Avstängd
puterealbas avatar
Finns det någon tråd där man kan läsa mer om dessa två somaliska negergäng Shootass och Bögspatrullen? Eller heter dom Rövpatrullen? Tror att många negrer darrar i sina hyddor nu när grabbarna langar pikadoler och aktierinformation byter ägare under de dukade borden på Sheraton.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ak7.62
Vem är det andra dödsoffret, kan det va någon av rapparna?
Ganska tydligt att den oskadde föraren hjälpt mördarna med att ange plats.

Det kan ju också vara så att "hyrbilen" från Malmö haft en sändare och neger 3 haft rejält med tur.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klutz99
Knappast, hur hade de kunnat tima det? Så syns heller inget balkongräcke från filmen. Skjutandet torde heller inte föregåtts av något högljutt babbebråk, de började bara skjuta. Fan, vad korkad du är, är du också en dum, ful och inavlad svartskalle?

Ja, jag är så korkad att jag tror att bilderna är tagna efter skjutningen. Fotografen tog dem genom ett öppet fönster eller över balkongräcket. Efter att ha hört skotten. Du som är så klok och balanserad kan ju förklara varför det står en kille och fotograferar vid bilen på första bilden. Var det innan skjutningen menar du?
Citera
2019-06-27, 17:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av puterealba
Finns det någon tråd där man kan läsa mer om dessa två somaliska negergäng Shootass och Bögspatrullen? Eller heter dom Rövpatrullen? Tror att många negrer darrar i sina hyddor nu när grabbarna langar pikadoler och aktierinformation byter ägare under de dukade borden på Sheraton.
Det finns massor av trådar, sök på ”Dödspatrullen”. Det är för spretigt för att länka.
Citera
2019-06-27, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Märkligt att man skjuter två och lämnar den tredje helt oskadd. Mitt tips är fortsatt att han lurat dom i fällan

Ja, ovanligt. Samtidigt så var det väl bara F de fick betalt för. G körde antagligen och blev skjuten för att bilen skulle stoppas. När han sprang iväg fick han löpa. Den tredje killen fick också gå. F fotograferades, inte de andra. Ingen lufsade efter G för att avsluta.
Citera
2019-06-27, 18:00
Medlem
b00b00s avatar
Ytterligare en skjuten i Köpenhamn.
Polisen söker efter en "ljus Audi", hör och häpna. Är det en poppis modell och färg bland somalieskjutare tro? Har det möjligen ett samband?

"Politiet er torsdag massivt til sted i Gersagerparken i Greve, fordi en mand er blevet skudt."

https://ekstrabladet.dk/112/mand-ramt-af-skud/7690677
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in