2019-06-27, 17:23
Medlem
Runkebys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
han sitter väl inne så än så länge är han säker
Han kommer att bli kompani knullad av DP när han kommer ut, om han nu vågar visa sig i rinkeby. Hans tid är över för lenge sedan. Det
Citera
2019-06-27, 17:25
Medlem
Citat:
Märkligt att man skjuter två och lämnar den tredje helt oskadd. Mitt tips är fortsatt att han lurat dom i fällan

Håller med dig helt där! Läser man i dansk media så sägs det att han satt kvar på sin plats o grät, ångesten över att ha sålt sina vänner kom ikapp.

Tycker att en naturlig reaktion som oskadd i en sån situation där han blivit pepprad med bl.a. automatvapen, utan en skråma borde vara att försöka rädda sina polare,
nån typ av adrenalin kick?
Citera
2019-06-27, 17:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Runkeby
Han kommer att bli kompani knullad av DP när han kommer ut, om han nu vågar visa sig i rinkeby. Hans tid är över för lenge sedan. Det
Får de aldrig slut på manskap? DP tappade väl en hel del negrer förra gången fejden var på tapeten?
Citera
2019-06-27, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ak7.62
Håller med dig helt där! Läser man i dansk media så sägs det att han satt kvar på sin plats o grät, ångesten över att ha sålt sina vänner kom ikapp.

Tycker att en naturlig reaktion som oskadd i en sån situation där han blivit pepprad med bl.a. automatvapen, utan en skråma borde vara att försöka rädda sina polare,
nån typ av adrenalin kick?

Ja eller så har dem bara sagt att nån skulle "prata" med dem. Klart han gråter han vet att han är färdig i byn jaaao
Citera
2019-06-27, 17:30
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EffinEjit
Får de aldrig slut på manskap? DP tappade väl en hel del negrer förra gången fejden var på tapeten?

Nope, de är som EU-migranterna i Göteborg. Syr man in 7 stycken så ploppar det upp 32 till för att ta deras plats.
Citera
2019-06-27, 17:31
Medlem
Citat:
Det e över för shottas, folk dom sitter inne o andra ligger under marken, vad jag vet så har dom kopplingar till alpo o älvsjö grabbarna, men tror inte att dom kommer köra för shottas. Dp grabbarna e ute o härjar.
Citera
2019-06-27, 17:32
Medlem
Undras om inte danska polisen visste att något var på gång och helt enkelt lät saker och ting ha sin gilla gång?
Citera
2019-06-27, 17:33
Medlem
Kan ingen ordna videon eller????
Citera
2019-06-27, 17:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Nope, de är som EU-migranterna i Göteborg. Syr man in 7 stycken så ploppar det upp 32 till för att ta deras plats.
Naturligtvis, men jag tänker mig att det krävs en viss mentalitet och sinne för organisering för att driva dylika hobbyföreningar. Det kan ju inte räcka med att trä Djungelpatrullen-kepsen på närmaste afro och så har man en mordmaskin redo?

Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen
Det e över för shottas, folk dom sitter inne o andra ligger under marken, vad jag vet så har dom kopplingar till alpo o älvsjö grabbarna, men tror inte att dom kommer köra för shottas. Dp grabbarna e ute o härjar.
Ok, då börjar jag få en bild av styrkeförhållandet mellan dessa gäng. Tack.
Senast redigerad av EffinEjit 2019-06-27 kl. 17:37.
Citera
2019-06-27, 17:34
Bannlyst
Citat:
han sitter väl inne så än så länge är han säker

Hans sista stunder är bakom galler inte roligt innan livet släcks. Hans musikkarriär är över och allt annat. Inte länge dröjer det tills han är ute igen.
Citera
2019-06-27, 17:34
Medlem
Runkebys avatar
Citat:
Det rekryteras nya unga hela tiden
Citera
2019-06-27, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen

Lär smattra på fint kommande veckor.. fin sommarläsning i solstolen blir det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in