2019-06-27, 00:11
Medlem
Vad hette Mohamed i efternamn? Det vi vet om honom är att han kallades för gucci och bodde i tensta. Han var troligen inte målet i skjutningen. Fram med namn nu, det finns garanterat folk som läser min kommentar som vet.
Citera
2019-06-27, 00:14
Medlem
Gissar att det är för han hette atto (tror jag) alltså a too blir A2
Citera
2019-06-27, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gottmooos
Jag tror du och killen som var inne på stort fördelaktigt knarkköp kan vara inne på något.

Man vill mörda Franky och Mohammed (är detta BO2s säkra namn?) och lockar dom till annat land just pga det du säger, stor chans dom är obeväpnade.
Bron finns och flera sorters lättsålt knark finns, antingen skickar man sina killar först eller så samarbetar man med Danskarna. Hur som helst möter Franky & Co inte hundratals kilo bra och billigt knark utan några andra killar som är rejält målmedvetna om att åtminstone Franky men troligen båda ska dö.
Tredje sålde dom eller, det är ändå neråt Europa vi snackar, lämnades som helt oskyldig eller just för att lämna en...

Hade just sådana tankar. Anta att han inte sålde ut dem. Vilket läge är han nu i?

Om han sålt ut dem, hade han inte följt med skyttarna?

Målet var F. G kom i vägen. Tredje killen dök platt och fick leva. Typ. Kanske.
Citera
2019-06-27, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ppppppppppppppp
Vad hette Mohamed i efternamn? Det vi vet om honom är att han kallades för gucci och bodde i tensta. Han var troligen inte målet i skjutningen. Fram med namn nu, det finns garanterat folk som läser min kommentar som vet.

Har sett ett namn med initialerna MH. Finns två möjliga sådana i Tensta. Vill inte spekulera. Någon som vet får droppa det korrekta namnet. Det kommer ändå ut.
Citera
2019-06-27, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamesbergsjon
Kompis det inte som för dom tiderna är borta jag fatta va du mena .Men om det är någon som njuter mest dessa dagar så är det horungar /golare och sånt smutsfolk .fråga mig inte Vf lojalitet köps med pengar heder köps med pengar osv

Människor sälj höger och vänster
En som har varit golare i Göteborg är ledare i Stockholm
En annan som portat från Göteborg för horgrejer gör karriär i Malmö folk bryr sig endast om pengar .

Vem e dom 2 du menar från Göteborg?
Citera
2019-06-27, 00:23
Avstängd
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stepthefuckback666
Dom hade mest troligt inga allierade i Köpenhamn, dom var enbart där för att köpa enorma mängder CB, penningtransaktionen var redan klar via BTC.

Tror du det är bra läge för 2-3 st kolsvarta gangsters att ta med sig AK eller Glock över Öresundsbron i en 13-15 år gammal bil.?

Lika bra idé som att köra hem samma bil över bron med "enorma mängder CB".
Citera
2019-06-27, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Hade just sådana tankar. Anta att han inte sålde ut dem. Vilket läge är han nu i?

Om han sålt ut dem, hade han inte följt med skyttarna?

Målet var F. G kom i vägen. Tredje killen dök platt och fick leva. Typ. Kanske.

Dom fattar att kameror finns överallt i storstäder numera, hade han hängt på skyttarna hade han vart körd i och med filmen/bilderna nu.
Sen, inte ens säkert han visste mer än att han iaf får leva, och slutligen, han kanske bara hade vitt register, körkort och skulle köra, inte alls inblandad i dödsfejden och neråt kontinenten finns faktiskt proffsiga kriminella.

Finns nån Liveleaklänk eller liknande med själva filmen?
Citera
2019-06-27, 00:25
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppppppppppppppp
Gucci var btw tillsammans med Frankys syrra!
Som händelseförloppet beskrivs ha utvecklats av dansk press och polis, så kanske Gucci inte var ett tänkt mål i samband med skjutningen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanesbrur
Googla det om du vill (encro/ bq aquaris x) dom har skickat den till båda NFC i Sverige och till andra länder. Det går inte att knäcka krypteringen.

NFC i Sverige? Ge den till amerikanarna eller ryssarna så är jag rätt så säker på att de förr eller senare lyckas knäcka krypteringen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Nu länkade någon gore bilder på franky under hans instagram. Kommentarerna stängdes av på 5 röda. Bra jobbat!
Skjuten i ansiktet eller hur?
Citera
2019-06-27, 00:28
Medlem
Runkebys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Skjuten i ansiktet eller hur?
Fan va jag skulle vilja se bilderna
Citera
2019-06-27, 00:29
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
NFC i Sverige? Ge den till amerikanarna eller ryssarna så är jag rätt så säker på att de förr eller senare lyckas knäcka krypteringen.
Vad jag har hört så brukar NFC ta framgångsrik hjälp ifrån Tyskland för dessa ändamål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in