2019-06-26, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamesbergsjon
Kompis det inte som för dom tiderna är borta jag fatta va du mena .Men om det är någon som njuter mest dessa dagar så är det horungar /golare och sånt smutsfolk .fråga mig inte Vf lojalitet köps med pengar heder köps med pengar osv

Människor sälj höger och vänster
En som har varit golare i Göteborg är ledare i Stockholm
En annan som portat från Göteborg för horgrejer gör karriär i Malmö folk bryr sig endast om pengar .

Ja självklart allt handlar om pengar. Finns inget broder eller vänner nuförtiden.
Hur du kan veta om en vän är sann, de är vid såna situationer när det handlar om pengar. Det är då man märker vem som är ens riktiga vänner. Men tyvärr finns det inte mkt av sanna vänner nuförtiden alla tänker på det som gynnar de.

Ofta hör man andra säga han är min vän som min broder, men dessa har varken gjort business eller haft med pengar att göra för att få detta beviset.
När pengar kommer in i spelet så finns det inget som heter vänner, sorligt men det är så det fungerar
Citera
2019-06-26, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallerbytta-
https://m.imgur.com/a/KH5SUGx

Bild på avlidne

Gucci? Vad heter han på riktigt?
Citera
2019-06-26, 23:57
Avstängd
puterealbas avatar
Citat:

Bild på avlidne

Var för art tillhör den där varelsen?
Citera
2019-06-26, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
det där är jaffar byn, bilden är när från videon när dem pissar på honom.
Sluta trolla.
Citera
2019-06-26, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels

Det är jaffar på bilden.
Citera
2019-06-27, 00:00
Avstängd
puterealbas avatar
Är det alltså chokladnegern Farre som avrättats av araberna?
Citera
2019-06-27, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av truthwillout
Har vi någon video från händelsen som inte är censurerad?

Lär cirkulera en på snap.
Citera
2019-06-27, 00:07
Avstängd
Wotans avatar
Citat:

Bild på avlidne

Jeezuz, det är ju inte ens en förlust för den somaliska rasen. Genetisk återvändsgränd.
Citera
2019-06-27, 00:08
Medlem
Bild och namn på Gucci?

Vem är den tredje killen, den långe? Han borde vara lätt att identifiera eftersom han var huvudet längre än alla poliserna...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamesbergsjon
Åker utanför rikets gränser för att göra affärer/träffa vänner tar man väl inte med sig vapen eller?
Känns som om det va det som va tanken .och att sitta parkerad i en bil med vapen är inget man bara gör om man annar att det kan komma att skjutas .
Då är den laddad och klar i handen i princip för då är läget spent kan jag tänka mig när man tar med säg vapen det har sitt syfte .eller va tänkte du kan man tar med sig vapen för att visa upp den

Jag tror du och killen som var inne på stort fördelaktigt knarkköp kan vara inne på något.

Man vill mörda Franky och Mohammed (är detta BO2s säkra namn?) och lockar dom till annat land just pga det du säger, stor chans dom är obeväpnade.
Bron finns och flera sorters lättsålt knark finns, antingen skickar man sina killar först eller så samarbetar man med Danskarna. Hur som helst möter Franky & Co inte hundratals kilo bra och billigt knark utan några andra killar som är rejält målmedvetna om att åtminstone Franky men troligen båda ska dö.
Tredje sålde dom eller, det är ändå neråt Europa vi snackar, lämnades som helt oskyldig eller just för att lämna en...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazaloz
Ja självklart allt handlar om pengar. Finns inget broder eller vänner nuförtiden.
Hur du kan veta om en vän är sann, de är vid såna situationer när det handlar om pengar. Det är då man märker vem som är ens riktiga vänner. Men tyvärr finns det inte mkt av sanna vänner nuförtiden alla tänker på det som gynnar de.

Ofta hör man andra säga han är min vän som min broder, men dessa har varken gjort business eller haft med pengar att göra för att få detta beviset.
När pengar kommer in i spelet så finns det inget som heter vänner, sorligt men det är så det fungerar

Det är sjukt läskigt hur man kan sälja sin egen bästa vän för pengar på det sättet. Hur kan man ens leva med det på sitt samvete? De kanske inte har någon.
Citera
2019-06-27, 00:11
Avstängd
dacks avatar
Då får väl musikgruppsrapparna komponera ihop en sång som minneskondolens över sina nu bortgångna vänner.

Kanske rent av ett cover på Tre gringos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in