2019-06-29, 19:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av boxlunch
Korrekt, den negern är det.
Tack! Jag ber om ursäkt om jag låter lite långsam, men jag har ingen tidigare erfarenhet av negersortering så det blir snabbt förvirrande för mig.

Negern som hängde från balkongen, vet vi något om den negern?
Citera
2019-06-29, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master21
Den häktade är den tredje som klarade sig oskadd ryktas det här i förorten.
Han som klarade sig oskadd är As*d Ad*n Hersi
Mannen som satt och grät? Lipsillen som man omhändertog på platsen i DNA dräkt?

Om det är han är det onekligen konstigt att han inte åkte hem till Sverige utan stannade i Danmark.
Citera
2019-06-29, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallerbytta-
Vad fan var det som small så in i hellsicke på videon? Kom Tor på besök?
Distraktionsgranater.
Citera
2019-06-29, 19:07
Avslutad
Citat:
Ja den långe med vit dräkt som ekstrabladet publicerade
Tack! Du som är på plats med örat mot marken, håll oss gärna uppdaterade när djungeltrummorna spelar.
Citera
2019-06-29, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Mannen som satt och grät? Lipsillen som man omhändertog på platsen i DNA dräkt?

Om det är han är det onekligen konstigt att han inte åkte hem till Sverige utan stannade i Danmark.

Han stannade kvar för att folk i Stockholm tror att han har sålt sina vänner. Här har han fått ett pris på sitt huvud samma dag. Så jag tror att han stannade kvar i Danmark för att åka upp till Stockholm inte var nått alternativ för honom.
Senast redigerad av Master21 2019-06-29 kl. 19:17.
Citera
2019-06-29, 19:09
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Den häktade är den tredje som klarade sig oskadd ryktas det här i förorten.
Han som klarade sig oskadd är As*d Ad*n Hersi
Är han från Malmö eller Stockholm?
Citera
2019-06-29, 19:10
Medlem
Citat:
Han stannade kvar för att folk i Stockholm började ana direkt att han sålt sina vänner. Så han vågade ej åka tillbaka.
Makes sense. Tack.
Citera
2019-06-29, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Makes sense. Tack.

Att det var den tredje somaliern i bilen som sålt ut dom andra skrev jag tidigt i tråden, så var det uppenbarligen.
Citera
2019-06-29, 19:17
Medlem
Träffades av skotten när de satt i bilen, från sidan?

Enda skotthålen man ser är några i motorhuven
Rutorna är nervevade

edit:hittade
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Tittat på lite bilder och filmer. Det verkar som om Franky satt på passagerarsidan fram. Han tog sig ut men föll ihop bredvid bilen och blev kvar där. Gucci satt på förarsidan, fram eller bak. Han tog sig ut och hann en bra bit innan han föll ihop.

BOs bil stod på utfarten från parkeringen mellan Sennepshaven 50 och 52. De var nog på väg därifrån när de sköts. Gucci sprang bakåt och västerut och föll ihop först några meter innan vägen Peberhaven, efter slutet på parkeringshuset längs Sennepshaven. Inget tyder på att gärningsmännen ägnade honom någon ytterligare uppmärksamhet. Den tredje personen hittades gråtande bakom en häck/buske.

Tycker allt tyder på att det endast var Franky som var målet. Gucci strök antagligen med eftersom han körde bilen som behövde stoppas. Alternativt att föraren var den tredje mannen och att han stannade, hoppade ut och tog beteckning men det tror jag mindre på.

Bilderna vi sett är nog från efter skjutningen. Någon boende plockade fram kameran när han hörde skotten. Bilderna visar skyttarna när de går fram, följer upp och dokumenterar resultatet. De verkar väldigt noggranna och professionella. De hade en beställning på F och tog honom med minsta möjliga kollaterala skadegörelse. Gissar på inhyrda torpeder.
Citera
2019-06-29, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Säkert från Somalia men boende i Sverige. Undrade om han var från Stockholm eller vart ifrån?

Tensta
Citera
2019-06-29, 19:18
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Är han från Malmö eller Stockholm?
Skriven i Spånga.

https://www.ratsit.se/19971007-Asad_Adan_Hersi_Spanga/XsnVFqhCAEcoGdB1VxUpWp3NFdecxYaHlK_98WEs9DU
Senast redigerad av Chantre 2019-06-29 kl. 19:20.
Citera
2019-06-29, 19:19
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Säkert från Somalia men boende i Sverige. Undrade om han var från Stockholm eller vart ifrån?
Var det han som var från Tensta som kommit ut ur finkan nyligen kanske. Som bytt sida.
Polisen släppte honom och satte span?
Senast redigerad av TaxenSixten 2019-06-29 kl. 19:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in