2019-06-26, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Ja, varför lämnade de honom? Troligen för att han var inblandad!

Ja precis han har säkert fått en bra summan för detta. Men han kommer inte hinna njuta för dessa pengar innan han flyger
Citera
2019-06-26, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazaloz
Ja precis han har säkert fått en bra summan för detta. Men han kommer inte hinna njuta för dessa pengar innan han flyger

Japp. Det är bara en fråga om tid. Kanske om några dagar/veckor.
Citera
2019-06-26, 23:43
Medlem
Citat:
Som jag skrev igår. Jag bor själv i Rinkeby och undrar vad anledningen till dessa fyrverkerier var igår.
I början trodde jag att det var skottlossning men nu har man inte hört något så de borde varit fyrverkerier. Såg massa somaliska kvinnor som sprang och gömde sig i olika portar när dessa högljudda ljud utspelade sig.

Någon som vet om detta fyrverkeri var ett firande?

Hörde också smällarna som höll på i en dryg minut. Troligtvis fyrverkerier.
Såg att polishelikoptern var över Husby ett tag efter det slutat smälla.
Citera
2019-06-26, 23:44
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturellatantella
Den här som kallas Farre, är ju lång om det är han som poserar på bilderna. Jag tänker på den långe i vit sparkdräkt, som kallas vittne i Extrabladets artikel. Stämmer det att han sitter i fängelse eller kan det vara han?

Antingen är alla hans vänner med i basketlaget då han inte ser så lång ut på bilderna. Ser man på bilden när personen går i sparkdräkt så ser han mycket längre ut.
Frisyren ser annars ut att stämma så helt fel ute är du inte.
Citera
2019-06-26, 23:46
Medlem
Runkebys avatar
Citat:
Detta kan stämma låter logiskt faktiskt. Varför överlevde han?
Mkt möjligt att han sålde de, men han kommer inte komma långt heller tror jag
Ta det lugnt shottaz mupparna kan inte ens stava till mord. Det enda dem kan göra är att ta på sig falska kläder och spänna sig för barn, sen när det kommer till kritan går dem in till stationen och lägger fram vapnet för att bli inlåst i säkerhet tills allting har lugnat ner sig. Det är väldigt synd att det kommer att vara hårt bevakat av polis då hans bror ska ta farväl av honom annars 2flugor i en smäll.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Som jag angav kan han mycket väl ha sålt ut dem. Det verkar väldigt vanligt i kriminella kretsar. Inte förvånad alls om det är så.

Lipsillen som han bör kallas.

Om du hört det från källa borde du även kunna ange Lipsillens namn. Vad heter han?

Jag har inget namn på personen.
Citera
Medlem
truthwillouts avatar
Har vi någon video från händelsen som inte är censurerad?
Citera
2019-06-26, 23:47
Medlem
Jamesbergsjons avatar
Citat:

Kompis det inte som för dom tiderna är borta jag fatta va du mena .Men om det är någon som njuter mest dessa dagar så är det horungar /golare och sånt smutsfolk .fråga mig inte Vf lojalitet köps med pengar heder köps med pengar osv

Människor sälj höger och vänster
En som har varit golare i Göteborg är ledare i Stockholm
En annan som portat från Göteborg för horgrejer gör karriär i Malmö folk bryr sig endast om pengar .
Citera
2019-06-26, 23:48
Medlem
Nån som har bilder att länka?
Citera
2019-06-26, 23:49
Medlem
Alla kommentarer borttagna och avstängda ifrån BO Instagram nu.
Citera
2019-06-26, 23:50
Medlem
https://m.imgur.com/a/KH5SUGx

Bild på avlidne
Citera
2019-06-26, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Antingen är alla hans vänner med i basketlaget då han inte ser så lång ut på bilderna. Ser man på bilden när personen går i sparkdräkt så ser han mycket längre ut.
Frisyren ser annars ut att stämma så helt fel ute är du inte.
Jag tänker på högra fotot i rad två på hans insta. Ser lång ut, om det nu är han på bilden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in