Bilderna som media har lagt upp på gärningsmännen ser för skarpa ut för att komma från en övervakningskamera, någon som vet om det finns ett klipp eller om det bara är dessa bilder?
Håller med. Det ser ut som om att någon har filmat från med en systemkamera.
Är man somalisk gangbanger som äter glockar till frukost så borde man redan på förhand veta att en svenskreggad busbil med hela Mogadishu bakom ratten väcker rätt stor uppmärksamhet i ett land som Danmark där alla är på helspänn över alla som kommer syd om Fyn.
Rinkeby/Tensta nästa gång skickar ni vita dudes istället. Hade ni gjort det denna gång hade ni haft skiten hemma och vart en 4-6mill rikare.
Eftersom det finns så pass bra bilder så måste första skytten redan vara klar, vittnet är snabb med mobilen när det smäller och så rullar bilen in med fler skyttar som han lyckas då fånga gärningsmännen på bild..
Jag skrattar varje gång jag ser hur dessa killar ser ut på sina IG och Facebook bilder. Hur de ser ut.
De är ju pinsamt fula i sina märkeskläder och glasögon. Om de nu gillar märken varför då inte välja schyssta saker och snygga kläder
De har ju kläder som ingen annan vill ha.
Vem fan har Gucci kepsar nuförtiden.....förutom de kriminella ortenbarnen
Jag har också funderat på varför vissa har en blå instabild
Senast redigerad av Krickedixan 2019-06-26 kl. 20:15.
Det var en man som ska ha gråtit i bilen enligt någon här, men det är inget som kan bekräftas direkt
Citat:
- Der var tre afrikanere, hvor to af dem var ramt af skud og den tredje sad og græd. Jeg var først henne hos ham, der lå i indkørslen. Der var en kvinde, som forsøgte at give førstehjælp. Jeg prøvede at hjælpe, men der var ikke liv i ham, fortæller den unge mand, som bor i nærområdet, men ikke ønsker at stå frem med navn og billede
mannen kasta dig i väggen , han må vara kriminell o whatever men han hade säkert vänner. Han var snäll mot dom han tyckte om och oskön mot sina fiender.