2019-06-26, 19:54
Medlem
GiDDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Alltså det har hänt tidigare i historien att vi fått stryk av danskarna. Ska deras gängkriminella börja spöa våra gängkriminella nu med? Vafan duger vi inte till någonting i detta landet längre?

Ta det lungt. Det finns fullvärdiga danska HA medlemmar som har fått stryk av svenskar, blattar som avrättat danska blattar i Danmark, danskar som skjutit svenskar i Sverige på order av svenskar osv. Det går åt båda hållen. Jag känner personligen danska marockaner som går upp mot i princip vem som helst i Köpenhamn men har lagt ner krig mot svenskar eftersom dom är mäktigare i andra länder eller dom tänker på sin familj som har flyttat till Sverige. Sen finns det folk som hade hjälp andra sidan mot sina egna. Der finns olika nivåer. Dom organiserade samarbetar i hela norden och har alla värst krig på hemmaplan mot landsmän.

Pinsamt med dom här jämförelserna ni håller på med. Som att snacka om vilket rovdjur som är värst.

Sen i Danmark får man höra av etniska danskar hur mycket seriösare svenskar är. Vi kastar handgranater osv. Ofta handlar det mest att dom är trötta på sina egna blattar. (perker) precis som ni är.
Citera
2019-06-26, 19:56
Medlem
arakas avatar
[quote=Runkeby|67951833]
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
En viss person la upp denna.

Damn. Shottaz dör en efter en.

När blir Farre fri? Han måste styra upp Shottaz nu
om han inte går och gömmer sig!
Råttan har ingen pung! Han har redan skitit på sig när Han hör att hans bror vilar i helvettet.
Det är välkänt att shottaz mupparna begår små brott och lämnar in sig själva för att sitta inne i säkerhet.
Shottaz måste helt klart spottaz upp sig.
Citera
2019-06-26, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Var inte den tredje personen i bilen en kvinna?

Var har du fått den informationen ifrån?
Citera
2019-06-26, 20:02
Medlem
arakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Nej det var en bild på https://www.instagram.com/farrechocolate/

Att han var next. Den togs bort

Du som har stenkoll. Berätta lite om farrechoclate e det han styr elr? Han kallar franky för lillebror.
Vilka lirare.
Bildserien borde vara gjuten i centejpajtiets nästa valjöjelse, 😀.
Kanske kan annie lööf posera med några coola somalia gangstas?
Citera
2019-06-26, 20:04
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail

Tyckte jag läste det nånstans men nu hittar jag det inte längre. Kanske rörde jag bara till det då det sas att den tredje personen satt och grät vid bilen. Typiskt fruntimmer liksom.
Citera
Medlem
Citat:

Det finns en tredje person. Huruvida det är en kvinna eller ej vet vi inte ännu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
https://www.instagram.com/p/BydcWstIgi8/?igshid=13tlx1negyetc

Våra somaliska landsmän gråter blod idag.

En del har ljusblått som profilbild. Typ nått slags gängfärg?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av araka
Vilka lirare.
Bildserien borde vara gjuten i centejpajtiets nästa valjöjelse, 😀.
Kanske kan annie lööf posera med några coola somalia gangstas?

Kollar du några inlägg bak så la jag upp bilden igen.
Citera
2019-06-26, 20:05
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Undra om det inte var en förbipasserande kvinna som var först på plats och försökte hjälpa till
Citera
2019-06-26, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Tyckte jag läste det nånstans men nu hittar jag det inte längre. Kanske rörde jag bara till det då det sas att den tredje personen satt och grät vid bilen. Typiskt fruntimmer liksom.

Det var en man som ska ha gråtit i bilen enligt någon här, men det är inget som kan bekräftas direkt
Citera
2019-06-26, 20:06
Medlem
TheLastKnights avatar
Bilderna som media har lagt upp på gärningsmännen ser för skarpa ut för att komma från en övervakningskamera, någon som vet om det finns ett klipp eller om det bara är dessa bilder?
Citera
2019-06-26, 20:07
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Det var en man som ska ha gråtit i bilen enligt någon här, men det är inget som kan bekräftas direkt

Okej, och det skulle alltså kunna vara den långe personen i den vita dräkten alltså?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in