Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Detta inlägg kan gå till historien som bristande självinsikt på print. Herregud, hur borta kan man vara?
Åååh, vi får än en gång ta del av din åsikt.
Jag ska absolut lyssna på den. Om den är originell och givande.
Ooops, det var den inte. Det var klipp och klistra från dina femton tidigare inlägg till mig.
Citat:
Först och främst, jag tittar i princip aldrig på SVT. Så det kan du glömma.
Hur är det relevant? Kvälls- och dagstidningar gör det och de gör opinionsundersökningar om det som sägs och sen vänder våra politiker sina kappor efter hur det blåser.
Utöver dem finns kultureliten och akademin och de slåss om samma uppmärksamhet från NPC'er som du. Du har inte integriteten att tänka själv och det har jag tagit reda på via diskussioner med dig. Du säger och tänker det som du tror förväntas av dig.
Du kan kalla dem shit-tester om du vill.
Citat:
Du har helt uppenbart inte en aning om hur du själv är att diskutera med, hur du gör varje konversation omöjlig, samt hur verklighetsfrånkoppplad du förefaller i det mesta du skriver.
Jag är inte här för att göra det bekvämt för dig. För att du överhuvudtaget ska kunna växa i din arma skalle måste jag utmana det du tror och tänker. Annars kommer du själv inte göra det. Tänk såhär: bara döda fiskar flyter medströms.
Citat:
Dessutom lider du av ett inbitet kvinnohat, så pass inbitet att du inte märker det.
Jaså?
Hade det varit sant så hade du naturligtvis kunnat visa det med några exempel, eller åtminstone belägga det med lite stödargument.
Jag tänker inte bemöda mig med några av mina stapelinlägg om skillnaden på kvinnor och kvinnor som lider av feminism. Både du och övriga läsare kan hitta massor av såna inlägg från mig.
Citat:
Nu har du dock slagit sista spiken i kistan. Jag gör en Merapi och slutar helt enkelt svara dig. Det spelar liksom ingen roll om det så är två eller tre personer kvar här att diskutera med, hellre färre användare än konstant fördummande konversationer som inte leder någonstans förutom till tjafs, halmgubbar och trams.
Åh så chict!
Du slutar alltså igen? Vad är det nu, sjunde gången?
Citat:
Lycka till med din fortsatta propagandaspridning om hur män är de stora offren i samhället. Om de får höra det tillräckligt många gånger kanske de tror på det!
Tja, feminismen är Sveriges största religion just nu, så den behövs. Om inte annat så för jämställdheten, men du kanske inte är intresserad av den?