Citat:
Mjo NMR har som bekant flera svåra hinder som folk måste klara av innan man eventuellt kan ansluta sig. Man måste först och främst få Svensson att veta om att NMR ens existerar och är ett parti/organisation som faktiskt vill något förutom att hylla Hitler och söka bråk. För det är den allmänna uppfattningen bland folk i landet; att NMR är en grupp nynazister (inte mitt ord) som kängar ner alla som inte håller med dem.
När man väl har kommit till insikt att medias bild kanske är något överdriven sätter man sig in i programmet "vår väg". Även där tycker jag att partiprogrammet i det stora hela inte är speciellt extremt, men svensken som är vana att läsa expressen, lyssna på dagens eko kvart i fem och tror att SVT sänder objektiva nyheter kommer ju såklart att finna det motbjudande.
Till sist kommer man in NMR och upptäckter hur jävla mycket sektliknande allt är och att inte det inte finns en tillstymmelse till struktur och organisation. Då gör man som mig: lämnar allt som har med NMR att göra. Om man ändå köper hela organisationens koncept, ja grattis till att få känna på det liv som spetälska hade förr.
När man väl har kommit till insikt att medias bild kanske är något överdriven sätter man sig in i programmet "vår väg". Även där tycker jag att partiprogrammet i det stora hela inte är speciellt extremt, men svensken som är vana att läsa expressen, lyssna på dagens eko kvart i fem och tror att SVT sänder objektiva nyheter kommer ju såklart att finna det motbjudande.
Till sist kommer man in NMR och upptäckter hur jävla mycket sektliknande allt är och att inte det inte finns en tillstymmelse till struktur och organisation. Då gör man som mig: lämnar allt som har med NMR att göra. Om man ändå köper hela organisationens koncept, ja grattis till att få känna på det liv som spetälska hade förr.
Typexemplet på hur en som inte klarar av att leva upp till de ganska basala krav som ställs på medlemmarna i Nordiska motståndsrörelsen resonerar och försöker därmed svartmåla hela organisationen anonymt för att dölja sina tillkortakommanden.
Du har möjligtvis inte blivit utesluten för din brist på självdiciplin eller ett omoraliskt levene?