Och sitter förmodligen inne med detaljer om vad som fick Fredrik att kallblodigt skjuta den sovande Marina. Vilket var hans motiv? Kanske dags att come clean om vad du vet och låta Marinas familj få de svar de behöver.
Han har blivit skadad av all skit han rökt (som alla påstår är helt ofarligt)
Nja det vettefan, jag har rökt en hel del av den där skiten du talar om och är fortfarande som vanligt i skallen, men din snutavatar kanske avslöjar dig som en moralpolis?
Tror du missuppfattat lite.
Marina blev mördad av Fredrik och lever alltså inte.
Maskros var Fredriks nya flickvänn som skrev här. Hon har tydligen träffat en annan man och fått barn.
Tragiskt, är det bara jag eller framkommer han som lite lätt utvecklingsstörd i det där klippet från förhöret som finns på youtube?
Tror inte på utvecklingsstörning, utan snarare en person som förstått att han satt sig själv i en lögn som inte går att ta sig ur, en person som förstått att han bränt sitt sista chans till förtroende i kommande rättegång. Tänkt på att han gått fri en längre tid innan han plockas in till det där förhöret. I hans huvud är han en fri människa. Sen tas han in. I tron om att han "lyckats lura polisen" och det tror han att han kommer att göra igen. När han vet att det är Game Over så börjar han anklaga polisen för att han "ljögi å tjatat i vartenda förhör." Äh jag vet inte vad jag bablar om typ men skitsamma. Han har väl fortfrande inte erkänt? Eller har han? Minns inte..
Tror inte på utvecklingsstörning, utan snarare en person som förstått att han satt sig själv i en lögn som inte går att ta sig ur, en person som förstått att han bränt sitt sista chans till förtroende i kommande rättegång. Tänkt på att han gått fri en längre tid innan han plockas in till det där förhöret. I hans huvud är han en fri människa. Sen tas han in. I tron om att han "lyckats lura polisen" och det tror han att han kommer att göra igen. När han vet att det är Game Over så börjar han anklaga polisen för att han "ljögi å tjatat i vartenda förhör." Äh jag vet inte vad jag bablar om typ men skitsamma. Han har väl fortfrande inte erkänt? Eller har han? Minns inte..
I hela den förhörsfilmen har jag för mig att han blånekar iallafall. Han känns inte som en typisk mördare, en skum jävla filur.