2019-06-19, 19:40
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Är du bekant med detta avskum?

Hon figurerade här tidigare , under nick maskros
Citera
2019-06-19, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Näe
Hon har en ny kille och fick även barn

Och sitter förmodligen inne med detaljer om vad som fick Fredrik att kallblodigt skjuta den sovande Marina. Vilket var hans motiv? Kanske dags att come clean om vad du vet och låta Marinas familj få de svar de behöver.
Citera
2019-06-20, 04:17
Medlem
Citat:
Ja han har ju suttit 5 år nu så han är
väl ute om ett par år. Sverige....

Om ca 6,5 år (om jag räknat rätt) så har han suttit 2/3 delar av sitt straff, sen blir det väl fotboja antar jag?
Citera
2019-06-20, 11:52
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Om ca 6,5 år (om jag räknat rätt) så har han suttit 2/3 delar av sitt straff, sen blir det väl fotboja antar jag?

Tragiskt, är det bara jag eller framkommer han som lite lätt utvecklingsstörd i det där klippet från förhöret som finns på youtube?
Citera
2019-06-21, 14:12
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Tragiskt, är det bara jag eller framkommer han som lite lätt utvecklingsstörd i det där klippet från förhöret som finns på youtube?

Han har blivit skadad av all skit han rökt (som alla påstår är helt ofarligt)
Citera
2019-06-21, 14:13
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Näe

Var ju förhoppningsvis positivt för henne, hoppas hon avslöjar allt hon vet som sagt
Citera
2019-06-21, 16:00
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Han har blivit skadad av all skit han rökt (som alla påstår är helt ofarligt)

Nja det vettefan, jag har rökt en hel del av den där skiten du talar om och är fortfarande som vanligt i skallen, men din snutavatar kanske avslöjar dig som en moralpolis?
Citera
2019-06-21, 17:33
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Näe

Så hon lever ?
Citera
2019-06-22, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Så hon lever ?
Tror du missuppfattat lite.
Marina blev mördad av Fredrik och lever alltså inte.
Maskros var Fredriks nya flickvänn som skrev här. Hon har tydligen träffat en annan man och fått barn.
Citera
2019-06-23, 02:40
Medlem
Citat:

Tror inte på utvecklingsstörning, utan snarare en person som förstått att han satt sig själv i en lögn som inte går att ta sig ur, en person som förstått att han bränt sitt sista chans till förtroende i kommande rättegång. Tänkt på att han gått fri en längre tid innan han plockas in till det där förhöret. I hans huvud är han en fri människa. Sen tas han in. I tron om att han "lyckats lura polisen" och det tror han att han kommer att göra igen. När han vet att det är Game Over så börjar han anklaga polisen för att han "ljögi å tjatat i vartenda förhör." Äh jag vet inte vad jag bablar om typ men skitsamma. Han har väl fortfrande inte erkänt? Eller har han? Minns inte..
Citera
2019-06-23, 15:39
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Tror inte på utvecklingsstörning, utan snarare en person som förstått att han satt sig själv i en lögn som inte går att ta sig ur, en person som förstått att han bränt sitt sista chans till förtroende i kommande rättegång. Tänkt på att han gått fri en längre tid innan han plockas in till det där förhöret. I hans huvud är han en fri människa. Sen tas han in. I tron om att han "lyckats lura polisen" och det tror han att han kommer att göra igen. När han vet att det är Game Over så börjar han anklaga polisen för att han "ljögi å tjatat i vartenda förhör." Äh jag vet inte vad jag bablar om typ men skitsamma. Han har väl fortfrande inte erkänt? Eller har han? Minns inte..

I hela den förhörsfilmen har jag för mig att han blånekar iallafall. Han känns inte som en typisk mördare, en skum jävla filur.
Citera
2019-06-23, 22:06
Medlem
Citat:

Finns inget som talar för någon utvecklingsstörning, nej.

Du har aldrig sett en person spela oskyldig och ovetande tidigare, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in