Citat:
Ursprungligen postat av
Moralensväktare
En psykopat har inga sömnproblem så där är vi helt överens. Jag håller fast vid att det fortfarande är SD som är huvudmisstänkt och i dagsläget finns det inga andra aktuella gärningsmän.
När du anser att jag ska ställa mina tjänster till förfogande så är det en fråga för ledningsgruppen att avgöra vilka som arbetar med fallet. Och återigen så är det ett gigantiskt pussel som ska läggas och bitarna finns i utredningen. Det är min fulla övertygelse. Sen fungerar inte polisens arbete som allmänheten vill tro. Det fanns en orsak till att Palme åklagaren vart insatt på mordet i vivalla. Det är stor skillnad på hans sätt att jobba och åklagaren i det här fallet.
På vilka grunder ger du honom diagnosen psykopat? SD har väl inte gått igenom någon undersökning där han fått diagnosen antisocial personlighetsstörning? Jag frågar eftersom detta är något jag måste ha missat helt. Du kan säkert berätta var och när han fick den diagnosen.
Sarkasm kan vara svårt i skrift, vilket det naturligtvis var när jag skrev att du skulle ställa dina tjänster till förfogande. Det finns många "hobbydetektiver" vissa ser sig lite seriösare än andra. Vad allmänheten tror om polisarbete är för mig ointressant.
Det är något motsägelsefullt att skriva som du gör (syftar på det fetade). Är det så att SD är GM så behöver det inte pusslas så mycket.