Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Är du helt trög eller försöker du tramsa sönder tråden? Det är inte barnen i sig hon skrev att hon störde sig på. De var vissa saker de gjorde i vissa sammanhang som hon menade var fel. En liten unge som sätter sig på cykeln och sticker ut på att cykla mot trafikriktningen för att få sin vilja igenom är ju ungefär likvärdigt med att hota med självmord om andra inte gör som man vill. Vad gäller vuxna så kan sådant beteende jämställas med hot, i många fall så polisanmäls det också. Men specifikt vad gäller barn så är det typiskt en ganska stark indikation på att barnet inte mår särskilt bra.
Jag kan inte alls hålla med om att det är fel att reagera över det, att anse att det är något föräldrarna borde agera på, om än det är osnyggt att blogga om det.
"Ingå i paketet"? Som HD fick pastor LW i "paketet" när hon gifte sig med SD då? 😂
Partners ev barn kan ingå i paketet men knappast modern till barnen. UW kanske borde flytta till Utah och bli mormon?
Nej det är inte jag som är trög eller försöker tramsa sönder tråden. Vi vet vem det är som försöker med det.
Var någonstans har jag skrivit att hon retade sig på barnen?
Du vränger ju på allt precis hela tiden, gör du det medvetet eller har du problem med läsförståelsen.
Jag syftade givetvis på att de måste ha gift sig så fort de träffades.
Ja man är familj även om man skiljer sig, så länge barnen är minderåriga.
Vissa klarar det inte, medans vissa gör det!
Ja precis hon störde sig på vissa saker, herregud ungarna fyller år en gång om året och det blir tre ggr per år! Retade sig på att gubbens x använder porslinet, jisses säger jag!
Hade en sån tanke dykt upp hos mig, så hade jag verkligen tagit mig en funderare vad jag håller på med och undrat hur jag får dessa människor att må!
Och jag tänker fortfarande att de måste haft bråttom att gifta sig, för ger man sig in i en relation där det finns barn, så finns det även en mamma som bör få känna sig välkommen för barnens skull.
Hon tyckte de lekte charader, det får mig att undra hur hon fick dom att må?
Vad hade hon i den familjen att göra?
Hon har barn själv, man undrar om hon kan ha en god relation med sina barns pappa? Troligen inte, stackars barn