2019-06-19, 11:44
Moderator
Schlesiens avatar
Rubrikändring

Utgången rubrik:
Kända artister gick till attack i lägenhet

/ Moderator
Citera
2019-06-19, 11:55
Medlem
Linda Pira och Dani M. Case closed
Citera
2019-06-19, 12:03
Medlem
Stones avatar
Dani M är fittans lilla springpojke. LOL.
Citera
2019-06-19, 12:14
Medlem
Är det verkligen hon? Har hon hållt sig undan i ett år med två småbarn?

Aldrig hört talas om någon av dom. Vad är dom kända för?
Citera
2019-06-19, 12:24
Medlem
undercover-racists avatar
Rätt åt dom. Man kan inte säga vad som helst och tro att man kommer undan. Väl gjort av kändisarna!

Det är något som svennar speciellt behöver lära sig.
Senast redigerad av undercover-racist 2019-06-19 kl. 12:27.
Citera
2019-06-19, 12:26
Medlem
Triplefaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vieu
Är det verkligen hon? Har hon hållt sig undan i ett år med två småbarn?

Aldrig hört talas om någon av dom. Vad är dom kända för?

Hiphop. Två stora artister, båda har miljontals visningar på sina musikvideos på Youtube, Dani M har över 200 miljoner streams på Spotify, Linda Pira har vunnit priser på Grammisgalan och P3 Guld.

Får det inte att gå ihop att det skulle vara dem. Den manliga artisten ska fortfarande vara efterlyst. Dani M annonserade på Instagram i maj att han skulle spela i Örnsköldsvik och Kalmar under specifika datum. Det skulle vara konstigt om han gjorde det ifall han är efterlyst.
Citera
2019-06-19, 12:31
Medlem
Vem pratar så här ex Ey vem tror du att du är. haha orten språk.

Snälla, hoppas det kommer fram vilka det är och jag ska kommentera som fan på deras sidor. Uppenbarligen så är det lika med hembesök.
Alla är mina sidor är offentliga utan denna så den manliga får gärna komma och göra ett försök.
Citera
2019-06-19, 12:34
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tripleface
Hiphop. Två stora artister, båda har miljontals visningar på sina musikvideos på Youtube, Dani M har över 200 miljoner streams på Spotify, Linda Pira har vunnit priser på Grammisgalan och P3 Guld.

Får det inte att gå ihop att det skulle vara dem. Den manliga artisten ska fortfarande vara efterlyst. Dani M annonserade på Instagram i maj att han skulle spela i Örnsköldsvik och Kalmar under specifika datum. Det skulle vara konstigt om han gjorde det ifall han är efterlyst.
efterlyst först fr mitten av maj...plus att han ska ju vara medveten om det också.

så det skulle inte vara så konstigt...om det nu skulle vara han.
Senast redigerad av Pancev 2019-06-19 kl. 12:38.
Citera
2019-06-19, 12:40
Medlem
Linda posta på Insta för en timme sen
https://www.instagram.com/p/By4seVViURx/
Citera
2019-06-19, 12:42
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Har svårt att se att det skulle vara Linda Pira och Dani M. De ger inte sken av att vara den sorten.

Däremot säger min fördomsfulla sida att det handlar om hiphop-artister. Tror dock det handlar om artister som är mindre kända för den stora massan. Tror de återfinns i kategorin som viftar med vapen och droger i videos och pratar om orten. Finns en hel uppsjö att välja bland. De har gott om streams men är mindre namnkunniga hos Svensson än Pira och Dani M.

Sen har man valt fel bransch om man reagerar så här starkt på lite näthat. Det låter helt sinnessjukt. Känns som det kan finnas mer i grunden än nån elak kommentar på insta.
Citera
2019-06-19, 12:47
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Ja det är ju två invandrarvarningar iallafall, att använda "fucking" i varannan mening och att bli fysiskt våldsam över en text.
Citera
2019-06-19, 12:48
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
När jag läser hoten ser jag framför mig den här sortens kvinnlig artist:

- Fejkögonfransar
- Fejkögonbryn
- Fejknaglar
- Fejkbröst
- Fejkläppar
- Tatuering(ar)
- Ghetto
- Keps och svans

Förmodligen också kamphund. Om barn, så är de mena eller mörkhyade.

Tror inte jag har fel i den frågan. Påminner i snacket om de kriminella/missbrukande brudarna i mina trakter.

..och ser vi bilder på den kända damen, så ser vi att hon uppfyller i stort sett alla kriterierna.

Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Vem pratar så här ex"Ey vem tror du att du är? haha orten språk.

Som sagt, känns som om det är förortselitens språkbruk, damen vi nämner rör väl sig i dessa kretsar och har en image att upprätthålla så.. dessutom är det stor LHS/ghettomarkör att skriva "e" istället för "är", vuxenpoäng nada..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in