Citat:
Ursprungligen postat av
Palkranen
Återigen visar Läjkers kunder som skriver här att det inte går att ta er på allvar eller ha respekt för er. Ni är så jävla malliga och dryga! Växjö har spelat två finaler, har två guld och har spelat åtta år i SHL och du skriver om vinnarkultur och guldklubb! Hatten av för Växjös framgångar men återkom om typ.....tio år om vinnarkultur- och guldklubb!
Edit: Du kanske inte är Växjökund, men det spelar mindre roll. Du verkar åtminstone vara det. Kanske i smyg? Ovanstående gäller i vilket fall. Ni vet vilka ni är!

Sakta i backarna nu, Växjö är en klubb som man antingen älskar eller hatar! Det kan nog vi alla komma överens om, det finns inget mellanting på en del klubbar när det gäller den biten, Växjö är en av de klubbarna.
Nu är jag ingen Växjö-supporter, men jag kan uppskatta just Växjö på väldigt många sätt, klubben sticker ut väldigt mycket ur SHL:s gråa linje på ett mycket positivt sätt. Klubben går sin alldeles egna väg utan att bry sig alls om vad andra ska tycka och tänka, helt rätt! Där kan vi verkligen skilja guld från silver. En
toppklubb, en
GULDKLUBB, eller ska vi avsluta det med
vinnarkultur?. Jag tror nästan det, det är iallafall vad vi ser i Växjö.
Det är bara att ta en titt på dig och många andra som klagar och kastar massa obefogad skit mot Växjö, det gör ni ju enbart för att ni är avundsjuk på en klubb som gör väldigt många saker bra.
Skulle Växjö harva i bottenträsket av Div 1 eller nåt liknande, inte fan skulle du orka lägga ner massa tid att skriva skit om klubben då..
Jag kan själv känna igen mig i dig, när jag som exempel skrivit (inte helt rumsrena) saker om Finland inom just sporten ishockey, en del skit kan jag själv erkänna. Det gör man inte om dem nu skulle vara helt dyngkassa på ishockey. Både du och jag får nog ta en titt i spegeln känns det som