2019-06-14, 20:02
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alle021
Okej tack för svar! Jag har ingen tolerans alls för opiater, jag tog väldigt lite heroin och 60mg oxy.

Inga problem Okey, är i ditt fall oxyn som har störst chans att visa positivt. Är det analys som provet ska skickas på?
Citera
2019-06-14, 20:53
Medlem
alle021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetlovelydeath
Inga problem Okey, är i ditt fall oxyn som har störst chans att visa positivt. Är det analys som provet ska skickas på?
Ja det är analys, men jag ska försöka skjuta fram provet en dag och manipulera det så gott jag kan!
Citera
2019-06-14, 23:28
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alle021
Ja det är analys, men jag ska försöka skjuta fram provet en dag och manipulera det så gott jag kan!

Ah det är nog smartast, lycka till!
Citera
2019-06-15, 20:11
Medlem
En polare har tagit 2mg xanor samt 2 linor amfetamin (200mg cirkus) idag. Frågan är när pissar hen negativt? Snabb metabolism, tar hand om sig själv och sköter mat och dryck.

Vad tror ni eliten?
Tacksam för svar å polarens vägnar!
Citera
2019-06-16, 04:44
Medlem
alle021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cloudovthunder
En polare har tagit 2mg xanor samt 2 linor amfetamin (200mg cirkus) idag. Frågan är när pissar hen negativt? Snabb metabolism, tar hand om sig själv och sköter mat och dryck.

Vad tror ni eliten?
Tacksam för svar å polarens vägnar!
Om han dricker mycket vatten och tränar är allt säkert borta om 4 dagar, amfetamin brukar sluta synas efter 3 dagar eller mindre, xanor dock kan sitta upp till en vecka men har hört att några har pissat negativt efter tre dagar!
Citera
2019-06-16, 12:47
Medlem
Hej, det är såhär. förra veckan tog jag tram och lyrr på helgen. På Måndagen blir jag tagen när jag kör bil för pisseprov och blodprov. misstänkt för drograttfylla och ringa narkotika.

Dem tar blod och sedan ska jag pissa. men dem kollar inte på mig så jag hinner hälla lite vatten i mitt pisseprov. ger muggen till polisen och sätter mig och väntar. Dem kommer tillbaka och säger, ja men det var negativt så vi kör tillbaka dig till bilen så du kan fortsätta köra.

Min fråga nu då är, kommer dem ändå skicka in de på analys och är det så att dem screenar pisset och det e nagativt så kollar dem inte blodet??

kan lägga till att jag blev tagen för 3 år sedan med samma substanser i blodet. Gjorde exakt samma sak eftersom dem inte kollade när jag lämnade pissprovet. dem lämnade tillbaka mitt körkort och bilnyckel och jag fick gå.

En månad senare går jag och ska hämta ut resultatet på polisstationen och det står negativt på allt.

Hur gör dem egentligen?? väldigt tacksam för svar och hoppas ingen hoppar på mig för jag körde med substanser i blodet. men kände mig inte påverkad och det var dagen efter.

Har sökt överallt men hittar inte ifall dem analyserar urinen först och är de positivt verifierar dem med blodet?????
Citera
2019-06-16, 18:53
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ixxe
Hej, det är såhär. förra veckan tog jag tram och lyrr på helgen. På Måndagen blir jag tagen när jag kör bil för pisseprov och blodprov. misstänkt för drograttfylla och ringa narkotika.

Dem tar blod och sedan ska jag pissa. men dem kollar inte på mig så jag hinner hälla lite vatten i mitt pisseprov. ger muggen till polisen och sätter mig och väntar. Dem kommer tillbaka och säger, ja men det var negativt så vi kör tillbaka dig till bilen så du kan fortsätta köra.

Min fråga nu då är, kommer dem ändå skicka in de på analys och är det så att dem screenar pisset och det e nagativt så kollar dem inte blodet??

kan lägga till att jag blev tagen för 3 år sedan med samma substanser i blodet. Gjorde exakt samma sak eftersom dem inte kollade när jag lämnade pissprovet. dem lämnade tillbaka mitt körkort och bilnyckel och jag fick gå.

En månad senare går jag och ska hämta ut resultatet på polisstationen och det står negativt på allt.

Hur gör dem egentligen?? väldigt tacksam för svar och hoppas ingen hoppar på mig för jag körde med substanser i blodet. men kände mig inte påverkad och det var dagen efter.

Har sökt överallt men hittar inte ifall dem analyserar urinen först och är de positivt verifierar dem med blodet?????

Vet inte exakt hur det är runt om i landet men där jag bor brukar det vara så att snuten skickar provet på analys endast om man är positiv på något. T.ex. de brukar ta ett stickprov först, är man positiv så skickas det vidare, men är man negativ så blir det inget mer med det.

Tror inte heller dem tar blodprov om man är negativ på sticka. Men kan säkert variera.
Citera
2019-06-16, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetlovelydeath
Vet inte exakt hur det är runt om i landet men där jag bor brukar det vara så att snuten skickar provet på analys endast om man är positiv på något. T.ex. de brukar ta ett stickprov först, är man positiv så skickas det vidare, men är man negativ så blir det inget mer med det.

Tror inte heller dem tar blodprov om man är negativ på sticka. Men kan säkert variera.

Okej, men dem tog blodprov först, innan jag pissade. Förmodligen för de går ur sååå snabbt i blodet och dem inte visste hur länge de skulle ta till jag pissade... men sen sa han att dem skickar in iaf, men det tror jah bara dem sa!!

För de sa dem sist också och då kom de tillbaka negativt även fast jag hade de i blodet
Citera
2019-06-17, 14:10
Medlem
Hur länge sitter Flualprozalam urinet rc benzo
Citera
2019-06-17, 15:45
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rehqk
Hur länge sitter Flualprozalam urinet rc benzo
Kan hjälpa dig med ett sök, flualpra är den vanliga benämningen i tråden: https://www.flashback.org/sok/flualpra?sp=1&f=170&t=2668553&so=d .
Citera
2019-06-17, 16:41
Medlem
Så i onsdags, den 12/6, blev jag tagen på urinprov på jobbet. Stickan visade att jag torskade på THC, Benzo och tjack. Sen fyllde hon upp tre provrör, ett till varje påträffad substans antar jag? För att skicka på analys.

Det var någon som sa till mig att dom skickar på analys, dels för att verifiera resultatet, men även för att kolla hur höga koncentrationerna var. För jobbet vill nämligen att jag pissar tills jag är helt ren.

Så nästa gång så kommer dom bara, (antagligen använda sticka först ändå,) men sen skicka tre rör av samma typ som första gången för att kolla att koncentrationerna av respektive ämnen inte har ökat? Och så vidare tills jag är helt ren?

Meeeen... Det jag ändå oroar mig för lite är att dom ska göra en ny analys på allt, eller ja på mycket mer iaf. För att se så jag inte stoppat i mig något ytterligare sen sist? Är det en möjlighet eller är jag bara nojig?

Just nu så sitter här med lite lyrica som jag gärna skulle vilja ta för att bli av med min ångest osv. Vågar jag det tror ni? Jag menar varför skulle dom testa för lyrica helt plötsligt liksom. Eller kör dom pisset i nått slags snabbtest och så kanske pregabalin hoppar upp där helt plötsligt? Jag tänker för mycket nu asså, snälla hjälp mig!

Sen vet jag inte ens när jag måste pissa igen men troligtvis tidigast på onsdag. Hur länge sitter Lyrica ens i?

Tack för svar!
Citera
2019-06-18, 07:52
Medlem
Sporadiskt rökande (någon gång varannan månad), men senaste 3-4 veckorna 3-4 ggr per vecka. Senast för 4 dagar sedan.
1) Klarar jag ett salivtest nu? Jag gissar på ”ja”.
2) Klarar jag ett blodprov nu? Jag gissar på ”ja”.
3) När borde jag klara ett urinprov?

Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in