Citat:
Ursprungligen postat av
ShallowInfidel
Kan bero på att man kan känna sig "tvungen" att ge komplimanger tillbaka när man får sådana, även om man egentligen inte vill, du vet, bara för att vara artiga och undvika en "skumm" situation. Vem vet, kanske kan man åka på våltäktsanklagelser om man ej svarar liknande till en tjej som ger en komplimang. Finns män blivit uthängda, anklagade och fått sina liv förstörda för mindre.
En kille skojade om att jag och mitt sällskap bara måste åka och hälsa på honom sen också (går inte ut ofta så får ta gamla händelser som exempel). Nej snygga män har absolut inte svårt att meddela om de är ointresserade men fortfarande vara trevliga. Mindre attraktiva eller som en kille en gång sa: Det här händer aldrig mig

??? Berodde såklart på att jag upplevde honom som attraktivare än vad kvinnor normalt gör. Sprang hem gjorde han också. Haha

Tror nog knappast killar överlag tänker som män som sitter hemma bakom skärmen och inte träffar det motsatta könet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Milford.Cubicle
Man säger väl det man tycker bara. Ingen tanke bakom. Men tror många har förhoppningar att den andra ska börja gilla dem/se dem mer.
Men man tycker fortfarande den ser bra ut. T.ex vilken attraktiv man sa jag till mannen jag träffar. Men för mig är han kanske ovanlig att träffa.
Snygga människor har även lättare att se och uppskatta skönhet hos andra, så de borde kunna ge mer komplimanger.
Ja det gör jag. T.ex brukar säga att jag tycker de ser bra ut eller vad det är jag gillar. Räcker med en gång så de vet.
Men en konstig sak min förraförra kille som var en såndär snygg uppskattade inte ens att få höra det, såg ut på honom som han tyckte det var lite jobbigt.
Jag tror att det handlar mycket om självförtroende. Det är dessutom obekvämt om man är van vid att få komplimanger. Beteende visar hur värd man är i någons ögon mer än ord. Dock har jag aldrig upplevt att män inte uppskattar att man talar om vad man tycker är så fint eller bra med dem. Jag menar mer i relationer då, är rätt kärleksfull och så av mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
LadyCinderbottom
De behöver inte ljuga för att få dej i säng.
Många som har kkrelationer tycker inte att personen i fråga är snygg eller attraktiv, de vill bara ligga istället för att runka.
När du frågar så kommer de naturligtvis säga att du är snygg eller fin bara för att få fortsätta ligga med dej.
Tyvärr är det så det fungerar med snygga män.
Struntprat. Hur snygg en kille är säger ingenting om hur seriös eller inte som han är. Skitmånga fler alldagliga och mindre attraktiva män har försökt utnyttja mig än vad snygga män gjort. Glorifiera inte män efter tråkigt yttre när de oftare (eftersom de är fler) är skitstövlar i deras massor av antal.