Citat:
Ursprungligen postat av
Cloudedcrystalbeam
Följande är enbart vilda spekulationer, hand i hand med livlig fantasi, från min sida:
Om UW och LW eventuellt planerade att återförenas och de gemensamma barnen anade/visste detta, gissar jag att de tillsammans gladdes åt det.
Om MH insåg att UW önskade vända åter till LW tänker jag att hon måste blivit besviken och hämndgirig.
Om SD fick nys om saken kan han ha blivit oförtjänt men ihållande svartsjuk över en längre tid.
Om UW och barnen efter en tid förstod att de inte skulle återförenas som den ursprungsfamilj de en gång var kan de ha blivit hjärtligt ledsna och kanske rejält arga över den insikten.
Jaha ja jo men
Nu tänker jag, att om någon hade detta möjligtvis i sin tanke, så var det förmodligtvis MH som startade det, barnen kan då möjligtvis blivit itutade att det var så, och på så vis kan de också trott detta. Och då tänker jag att det är MH med sin misstänksamhet som möjligtvis fick barnen att tro, att det kunde vara så.
Men jag tänker att det var endast MH som möjligtvis tänkte så pga svartsjuka, vad som föregicks när hon inte var närvarande, vilket barnen däremot var, och hade det inte varit för att MH möjligtvis planterade detta hos barnen, så hade de aldrig tänkt så
Det är det mest logiska, om, nu MH ens tänkte i dom banorna?