2019-06-15, 17:55
  #997
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
När B och E var i SAIK var saik ett lag att räkna med. Nu är det en klubb man kan skicka misslyckade värvningar till och de tar över kontrakten. Lite som en soptunna som spenderar helt okontrollerat.

Kanske, kanske inte. Det viktiga är att Växjö går bra. Och att bra spelar forsätter att välja Växjö. Ung som gammal.
Påminn mig om vars Skellefteå och Växjö slutade i tabellen förra säsongen?
2019-06-15, 18:35
  #998
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Påminn mig om vars Skellefteå och Växjö slutade i tabellen förra säsongen?

Tar du det som en seger så gratulerar jag gärna till att ni kom strax före i tabellen en säsong som kanske få anses som den sämsta Växjö gjort i SHL någonsin.

Bättre att du fokuserar på hur många finaler ni vunnit mot Växjö. Förhoppningsvis kan det bli en till våren 2020.
__________________
Senast redigerad av MitchRapp 2019-06-15 kl. 18:39.
2019-06-15, 18:47
  #999
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Tar du det som en seger så gratulerar jag gärna till att ni kom strax före i tabellen en säsong som kanske få anses som den sämsta Växjö gjort i SHL någonsin.
Fråga vilken Skellefteå-fan som helst så kommer den med största sannolikhet säga att förra säsongen var den sämsta spelmässigt vi gjort på 10 år. Så att du tror att Växjö på något sätt är unika i att ha gjort en dålig säsong säger mer om ditt hockeykunnande än nåt annat.

Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Bättre att du fokuserar på hur många finaler ni vunnit mot Växjö. Förhoppningsvis kan det bli en till våren 2020.
Varför ska jag fokusera på det? Om jag parafraserar, så skrev du att Skellefteå är en föredettaklubb på grund av förra säsongen. Tror inte att nån med ett hockeyintresse och ett IQ över 90 håller med dig.
2019-06-15, 18:55
  #1000
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Fråga vilken Skellefteå-fan som helst så kommer den med största sannolikhet säga att förra säsongen var den sämsta spelmässigt vi gjort på 10 år. Så att du tror att Växjö på något sätt är unika i att ha gjort en dålig säsong säger mer om ditt hockeykunnande än nåt annat.


Varför ska jag fokusera på det? Om jag parafraserar, så skrev du att Skellefteå är en föredettaklubb på grund av förra säsongen. Tror inte att nån med ett hockeyintresse och ett IQ över 90 håller med dig.

Bra. Då gjorde vi riktigt pinsamma prestationer förra säsongen. Gäller det att studsa tillbaka och förbättra sig. Soptunna var väl ordet jag använde.

Ditt IQ är avslöjat för länge sedan med ditt sätt att argumentera och behandla andra.

Lilja lämnar DIF för NHL. Lite sköna pengar till LHC i centerjakten.
__________________
Senast redigerad av MitchRapp 2019-06-15 kl. 19:04.
2019-06-15, 19:32
  #1001
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Till skillnad mot leksand? Synd att vi inte ha något Oskarshamnfan här som kunde ge lite input.
Ja till skillnad från Leksand, som kommer ha ett bra mycket bättre lag än IKO och säkerligen nåt mer lag på pappret, vilket förmodligen är det enda en klassisk EP runkare som du värderar. Hur många timmar på eliteprospects lägger du per dag? Hur många hockeymatcher har du sett i ditt liv?
2019-06-15, 19:34
  #1002
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Bra. Då gjorde vi riktigt pinsamma prestationer förra säsongen. Gäller det att studsa tillbaka och förbättra sig. Soptunna var väl ordet jag använde.

Ditt IQ är avslöjat för länge sedan med ditt sätt att argumentera och behandla andra.

Lilja lämnar DIF för NHL. Lite sköna pengar till LHC i centerjakten.
Jävligt svårt att behandla dig med respekt med tanke på hur du skriver. Det tror jag många andra användare håller med om.
2019-06-15, 19:59
  #1003
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Jävligt svårt att behandla dig med respekt med tanke på hur du skriver. Det tror jag många andra användare håller med om.

Bra. Då det väl lämpligt att du slutar quota mig. Som du skriver om andra göra att min respekt borta för dig sedan länge men speciellt efter Lundberg och burström behandlas och vad du skiver ut. Har nog även påverkat min syn på Saik vilket det egentligen inte bord.
Du borde tänka dig för lite.
__________________
Senast redigerad av MitchRapp 2019-06-15 kl. 20:14.
2019-06-15, 20:04
  #1004
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Ja till skillnad från Leksand, som kommer ha ett bra mycket bättre lag än IKO och säkerligen nåt mer lag på pappret, vilket förmodligen är det enda en klassisk EP runkare som du värderar. Hur många timmar på eliteprospects lägger du per dag? Hur många hockeymatcher har du sett i ditt liv?

EP och text-tv är underskattat ja.

Möjligt att Leksand har ett bättre lag och klarar sig kvar med lätthet. Finner dock Oskarshamn utmaning betydligt mer intressant där av min fråga.

Vi har ju egentligen avhandlat alla lag utom just Oskarshamn egentligen.
__________________
Senast redigerad av MitchRapp 2019-06-15 kl. 20:12.
2019-06-15, 20:13
  #1005
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Bra. Då det väl lämpligt att du slutar quota mig. Som du skriver om andra göra att min respekt borta för dig sedan långe men speciellt efter Lundberg och burström behandlas och vad du skiver ut. Har nog även påverkat min syn på Saik vilket det egentligen inte bord.
Du borde tänka dig för lite.
Lol, eller hur. Du är den drygaste och malligaste personen som skriver i hockeyforumet. Sen när du blir konfronterad så fortsätter du dryga dig. Har ingenting med vad jag skrivit. Jag har bara svarat på dina jävla malliga inlägg.
2019-06-15, 20:21
  #1006
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Lol, eller hur. Du är den drygaste och malligaste personen som skriver i hockeyforumet. Sen när du blir konfronterad så fortsätter du dryga dig. Har ingenting med vad jag skrivit. Jag har bara svarat på dina jävla malliga inlägg.

Kolla dig i spegeln innan du skriver.
Jag skrev att Tim var redo att spela med Växjö eftersom att det nu blev officiellt. Och du började jämföra med hur bra han var i Saik, hur bra burström var i Saik precis som om det på något sätt skulle vara relevant idag.
__________________
Senast redigerad av MitchRapp 2019-06-15 kl. 20:25.
2019-06-15, 20:27
  #1007
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Till skillnad mot leksand? Synd att vi inte ha något Oskarshamnfan här som kunde ge lite input.

Tim är redo att dra på sig Växjötröjan! Växjö kommer vara i en helt egen liga.
Efter Frölunda, Luleå och några lag till.

Till skillnad från Leksand ja som i vanlig ordning satsar stora pengar på att hänga kvar och därmed riskerar betydligt mer om vi misslyckas. Tror kraven utifrån skiljer dig ganska markant utan att veta säkert.
2019-06-15, 21:18
  #1008
Medlem
Score123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Ni är ju helt jävla efterblivna

Era analysförmågor suger verkligen fet kuk.

Att man tycker om sin klubb förstår jag, men nu blir du bara löjlig, du vet precis vad jag vill komma till. Wiken kan sin ishockey, hans video jag länkade säger det mesta om SAIK.

Man kan tydligen vara blind för kärleken med en ishockeyklubb också

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in