Citat:
Ursprungligen postat av
MitchRapp
Tar du det som en seger så gratulerar jag gärna till att ni kom strax före i tabellen en säsong som kanske få anses som den sämsta Växjö gjort i SHL någonsin.
Fråga vilken Skellefteå-fan som helst så kommer den med största sannolikhet säga att förra säsongen var den sämsta spelmässigt vi gjort på 10 år. Så att du tror att Växjö på något sätt är unika i att ha gjort en dålig säsong säger mer om ditt hockeykunnande än nåt annat.
Citat:
Ursprungligen postat av
MitchRapp
Bättre att du fokuserar på hur många finaler ni vunnit mot Växjö. Förhoppningsvis kan det bli en till våren 2020.
Varför ska jag fokusera på det? Om jag parafraserar, så skrev du att Skellefteå är en föredettaklubb på grund av förra säsongen. Tror inte att nån med ett hockeyintresse och ett IQ över 90 håller med dig.