Citat:
Ursprungligen postat av
salad
Terroristerna i syrien var direkt sponsrade av västerländer som USA. Och ja dom är terrorister. Finns videor där som halshugger ungar osv. Man har försökt att ge sig in i syrien, men efter att ryssland gick in så kunde dom inte det utan at riskera krig med ryssland. Finns bilder på mccain med terrorister i syrien när han åkte ner för att erbjuda stöd. Samma sak hände i libyen, där man gav stöd till "frihetskämparna" som stred mot tyrannen gadaffi. Senare kunde vi se at det var IS då dom tog makt i landet. Jag är inte enögd, jag är bara väldigt påläst. Det går inte att lita på USA alls. Jag brukade vara enögd och tro att USA inte kunde göra något fel, nu vet jag bättre. Dom är världsmästare på att bomba städer och mörda civila.
Jaja, visst USA skapar allt ont. Du är säkert påläst, men är du källkritisk???
Terrorister i Syrien. Jo, du är enögd.
Vad gäller Gaddafi ville inte väst lägga sig i, man hade ju affärer med honom. Det var otroligt segt. Och vänstern hånade för att man inte attackerade, utan ville göra affärer.
Att sedan fel sorts människor alltid tycks ta makten i dessa länder, du vet, det kryllar inte av demokratiska humanister där.
Damned if they do, damned if they don't.