Citat:
Ursprungligen postat av
Philomena
Jag har inga invändningar mot det du säger här. Jag tänkte mer bara utifrån spekulationen/möjligheten som kom nu efteråt om att UW skulle ha denna olycka som motiv för att vara GM. I ett sådant läge så tänker jag att det behövs att ha ställt till med mer elände. Men att det är illa och allvarligt för den påkörda håller jag med om.
Tänker också att om MH har allvarlig psykisk störning och religiösa grubblerier som grädde på moset. Kan det inte vara så att hon själv kört på någon och projicerar det på UW? Jag menar, hon verkade ju glorifiera sig själv, och smutskasta alla andra.
Ändå skrev hon en mening att hon då förlorade sin moraliska kompass, för hans skull. Jag tror hon mycket väl kan förlora sin moraliska kompass för sin egen skull.
Hon ältar och försvarar och lägger upp ”sin sanning”
Och reagerade också på att hon ifrågasatte väl varför UW inte efter denna händelse hade gått till polisen..varför fick hon inte honom att göra det i så fall? Hon hann alltså skilja sig och gå flera år innan hon kom på det?
Jag tror hon lägger skuld på alla andra för saker hon själv har gjort. Som hon grubblar på.