Citat:
Ursprungligen postat av
Spikra
Jag har inte läst eller hört nånstans att hon badade. Däremot att hon var på badet. Det är ett ord som lite slarvigt används för både badrum och toalett. Hon kan faktiskt bara ha suttit på ramen, eller helt enkelt försökt låsa in sig i panik.
Helt riktig. Er man på badet, er man gjerne opptatt med å stelle seg, dusje/bade eller bruke toalettet.
Etter 7 1/2 måned som savnet, er det vel lite sannsynlig at hun vil gjenfinnes i live - jeg sier det ikke for å være krass, men tenk på det.
Å holde en person fanget, samt å unngå å vekke mistanke, i så lang tid krever mye ressurser. Og om man ønsker å på ett eller annet tidspunkt få en utbetaling for sitt arbeide, ville man nok pushe på så lenge man kunne troverdiggjøre at offeret kunne returneres.
Så at det er en bortføring er én ting, men det har nok endt med et dødsfall - villet eller ikke.
Men når jeg betrakter det som har blitt opplyst oss gjennom media - som jo er det eneste de fleste av oss har å forholde oss til - vil jeg trekke fram William av Ockham og hans barberkniv.
NB. Det hadde vært naïvt å tro at ikke minst noen av de "anhöriga" leser i denne tråden.