2019-06-14, 08:35
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toomuchhappiness
Blev förvånad över hur "okungligt" det kändes. Kikade in på personerna som hon taggat i sina stories och det verkar vara svenskar som också ville kunna skryta om att de minsann blivit bjudna till bal på slottet.

Biljetterna var ju faktiskt billiga, förhållandevis. Visst såg det inte ut som någon bal heller? En tråkig middag, där man lottade ut priser. Undrar om de fick gå tipspromenad också.
Citera
2019-06-14, 08:40
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Biljetterna var ju faktiskt billiga, förhållandevis. Visst såg det inte ut som någon bal heller? En tråkig middag, där man lottade ut priser. Undrar om de fick gå tipspromenad också.

Det är ju det som är grejen. Om man mäter på Svensson-mått så är det givetvis väldigt mycket pengar hon betalat, men mätt i de kretsar hon faktiskt vill in i så är det småpengar. Jag tror inte hon riktigt förstått hur mycket det faktiskt kostar att röra sig i dom kretsar hon vill in i, speciellt efter hon fick dumpa det nya kontoret då det var för dyrt.
Citera
2019-06-14, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det är ju det som är grejen. Om man mäter på Svensson-mått så är det givetvis väldigt mycket pengar hon betalat, men mätt i de kretsar hon faktiskt vill in i så är det småpengar. Jag tror inte hon riktigt förstått hur mycket det faktiskt kostar att röra sig i dom kretsar hon vill in i, speciellt efter hon fick dumpa det nya kontoret då det var för dyrt.

Hon dumpar och dumpar det går inte så
bra för BB. Som tur är har barnen en trygg pappa som alltid är där för barnen.
Citera
2019-06-14, 09:57
Avslutad
vet inte om det har tagits upp i tråden men med tanke på hur mycket hon reser till te,x USA så har jag noterat att hon pratar extremt dålig engelska borde inte den efter så många år bli bättre om hon pratar det språket flera gånger i veckan?
Citera
2019-06-14, 10:09
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsAnkan
vet inte om det har tagits upp i tråden men med tanke på hur mycket hon reser till te,x USA så har jag noterat att hon pratar extremt dålig engelska borde inte den efter så många år bli bättre om hon pratar det språket flera gånger i veckan?

Anledningen till att det inte blir bättre än så här är för att hon inte har någon slags ordentlig grund att stå på när det gäller engelskan. Hon sket ju i plugget, vilket betyder att hon inte verkar kunna grundläggande grammatik. Det enda sättet att lösa det på är faktiskt att plugga in det, men det går mycket segare vid 28 än det går vid 18 eller för den delen 8.
Citera
2019-06-14, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Hon dumpar och dumpar det går inte så
bra för BB. Som tur är har barnen en trygg pappa som alltid är där för barnen.
Eller hur!
Det verkar ju vara blondinbellas grej: uppstår problem? är företaget nära konkurs? bara skaka på axlarna, skaka av sig problemet som hon tror finns och gå vidare. Skapa nytt! lev i det nya så länge det känns bra, sen "skaka bort" det och gå vidare, and so on... aldrig ägna ens en endaste sekund åt reflektion eller eftertanke..
Finns nog ingen människa på jorden som är mer ytlig än Isabella!
Ja håller med, tur att barnen har en pappa som är trygg och trofast.
Citera
2019-06-14, 12:04
Medlem
KuReLuBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Kostar hur mycket?
Citera
2019-06-14, 12:21
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KuReLuB
Kostar hur mycket?

Har för mig att middag och bal kostade 1000 pund. Ungefär. Inte billigt, men heller inte något som gör tillställningen så exklusiv att Bella, som enligt egen uppgift hatar djur, ska ta ett privatjet för att flyga dit för att rädda elefanter. Hur har hon för övrigt tid? Driver hon inte företag?
Citera
2019-06-14, 13:43
Bannlyst
Fantastiskt detta möte med den blivande brittiska Konungen. Jag hade betalt 1 miljon för att få höra deras samtal. Undrar om Camilla numera köper Löwengrips produkter. Hade varit bra reklam.

Swosch hem i private geten och hämta på dsgis
Next flight över pölen
Citera
2019-06-14, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Fantastiskt detta möte med den blivande brittiska Konungen. Jag hade betalt 1 miljon för att få höra deras samtal. Undrar om Camilla numera köper Löwengrips produkter. Hade varit bra reklam.

Swosch hem i private geten och hämta på dsgis
Next flight över pölen
mest intresserad av om DU överhuvudtaget har 1 miljon kronor att hosta upp, bara sådär...
Citera
2019-06-14, 13:55
Medlem
Till "luzern": Faan, hur stavar du? "hem i geten" ??????????????????
Citera
2019-06-14, 14:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
mest intresserad av om DU överhuvudtaget har 1 miljon kronor att hosta upp, bara sådär...
Jag har 0 kronor besitter endast franken och rappen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in