2019-06-14, 14:29
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Till "luzern": Faan, hur stavar du? "hem i geten" ??????????????????

Citat:
mest intresserad av om DU överhuvudtaget har 1 miljon kronor att hosta upp, bara sådär...

Mata inte geten.
Citera
2019-06-14, 15:26
Medlem
Citat:
Till "luzern": Faan, hur stavar du? "hem i geten" ??????????????????
Riktigt fint och välbeställt folk håller sig antagligen med eget privatjet och då blir det väl nästan som ett husdjur och upp till var och en vad man kallar maskinen.
Citera
2019-06-14, 16:07
Bannlyst
Tydligen köptes en resa till Svalbard in med ett värde på 18.000 pund. Blir nog fint at kika på isbjörnarna
I morgon ut i mya båten 😊
Citera
2019-06-14, 16:19
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Tydligen köptes en resa till Svalbard in med ett värde på 18.000 pund. Blir nog fint at kika på isbjörnarna
I morgon ut i mya båten 😊

Hon skrev "guess who won a trip", samtidigt som auktionsförrättaren ropar ut 22 000 pund. Vilken dåre hon är. Vilket otroligt slöseri med pengar. Såg nu också att hon inte fick sitta i rummet med de celebra gästerna. Någon som liknade Emma Thompson höll ett tal, men Bellas bord fick titta på det på en liten tv-skärm.
Citera
2019-06-14, 16:43
Bannlyst
Hehe brassade iväg ca en halv miljon på att få deltaga i festligheter en dag i london 😊
Citera
2019-06-14, 16:52
Medlem
Giant Squids avatar
Hon kan ju inte ens knyta skorna själv eller ta hand om sina barn och nu ska hon skaffa en privatget. Kanske dags och ringa djurskyddsnämnden eller vad de heter.
Citera
2019-06-14, 17:22
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Har för mig att middag och bal kostade 1000 pund. Ungefär. Inte billigt, men heller inte något som gör tillställningen så exklusiv att Bella, som enligt egen uppgift hatar djur, ska ta ett privatjet för att flyga dit för att rädda elefanter. Hur har hon för övrigt tid? Driver hon inte företag?
Drev menar du?
Hennes nya nuvarande aktiva bolag läggs väl också ner nu igen när hon flyttar eller?
Det är ju inte första gangen som hennes bolag konkursar, jag har som sagt fatt en lista
Vet hon något om skatteverkets granskning som vi andra inte vet ännu?
Skatteverket verkar agera ganska slött, hinner hon fly undan?
Citera
2019-06-14, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Drev menar du?
Hennes nya nuvarande aktiva bolag läggs väl också ner nu igen när hon flyttar eller?
Det är ju inte första gangen som hennes bolag konkursar, jag har som sagt fatt en lista
Vet hon något om skatteverkets granskning som vi andra inte vet ännu?
Skatteverket verkar agera ganska slött, hinner hon fly undan?

Kom ihåg att hon köpte en resa för 280000 kronor under tillställningen med för att stärka banden med prins charles
Citera
2019-06-14, 19:05
Medlem
Hur går allt ihop!? Alltså jag kan tänka mig att Bianca har kunnat klara det, fakturerade väl 400k i månaden. Men bella hennes varumärke måste väl ligga långt ifrån Bianca. Det är hus, båt, resor personal. Bolagen hon har lägger väl ner lite då och då.

Jag blir tokig på hur människor lever, det brukar ju dock komma fram att sådana personer har något gömt.
Citera
2019-06-14, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Hur går allt ihop!? Alltså jag kan tänka mig att Bianca har kunnat klara det, fakturerade väl 400k i månaden. Men bella hennes varumärke måste väl ligga långt ifrån Bianca. Det är hus, båt, resor personal. Bolagen hon har lägger väl ner lite då och då.

Jag blir tokig på hur människor lever, det brukar ju dock komma fram att sådana personer har något gömt.

Nu är jag duktigt oinsatt men blir det inte en ganska skev jämförelse? BB har ju varit känd/bloggat sen 2005 typ. BI slog väl igenom för nåt år sen bara, i raketfart visserligen.
Senast redigerad av JaRule 2019-06-14 kl. 19:20.
Citera
2019-06-14, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaRule
Nu är jag duktigt oinsatt men blir det inte en ganska skev jämförelse? BB har ju varit känd/bloggat sen 2005 typ, BI slog väl igenom för nåt år sen bara, i raketfart visserligen.

Jo du har rätt, det blir lite skevt att göra den jämförelsen. Det var väl dock förhållandevis lite pengar det genererade fram till några år sedan?

I vilket fall så är jag otroligt nyfiken hur cashflowet ser ut i hennes liv.

Aja får väl skaffa mig ett eget liv kanske
Citera
2019-06-14, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skyw

Bernard och bianka vem är det? Vi pratar nu om högvälborne Isabelle inget artisteri eller cirkusmänniskor. Isabelle imponerade pæ prins Charles blivande brittisk konung. Och du talar om bianca. Helt sjukt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in