Citat:
Ursprungligen postat av
shaftesbury
Neeeej!! De tre häxorna är med nu igen!. Herregud vilka obegåvade fruntimmer. Nu med italiensk framtoning.
Dessa ter sig ju dummare än alla andra då de försöker vara fina i kanten och samtidigt handla på GK.s Ok för Kjell o Åke, de bara är som de är, men de försöker inte vara för mer heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
DoktorNo
Du menar "bling-bling"-blondinerna som tror att man kan lyxa till tillvaron med prylar från GeKås? Hemska varelser. En av dom, vet inte namnet, är rejält kobent och går inåt med fötterna. Ser för jävla lustigt ut

De är är mer pantade än en hel säck pantburkar.
Citat:
Ursprungligen postat av
gmxmail67
Vilka jävla spån! Dom ser ut som jävla ankor och en av dom ser ut att ha lyft sej i ansiktet trots sin låga ålder för detta....
Citat: "Italienarna äter pasta, men inte med vanliga spagetti utan med tagliatelli".
Hahaha! Har varit i Italien knappt 15 ggr och på alla ställen är just spagettin den vanligaste pastan....
Fy fan va dryga de är. Dock så känns det verkligen som Helene hamnar i backvattnet hela tiden...
Citat:
Ursprungligen postat av
shaftesbury
Det finns intressant läsning på MrKoll om två av de Glamoursökande stolpskotten.
Jag ska kolla det om jag får fram deras efternamn, tänker dock inte lägga ner någon tid på det, men bara gissar att det handlar om ekonomi....
Citat:
Ursprungligen postat av
snorkherren
De självutnämnda italienexperten i gänget rabblade upp all pasta hon kunde komma på och skulle hela tiden förklara hur de äter och dricker i Italien. För att vara så insatt i italiensk kultur så talade hon en bedrövlig italienska.
Fy fan vad dryg den grisen var. Jag o frugan slökollar lite på detta vi Dplay då hon rensar garderoberna och jag bokar resor. Dock ej till Italien denna gång. Apropå det, så tror jag knappast någon av dessa tanter varit i Italien. De vet i alla fall inte hur man beter sig.