Citat:
Ursprungligen postat av
StillaHavet
Sverige har 32% i statsskuld i relation till BNP. Vi kan lätt ligga på 100% utan finansiell instabilitet. Det är i runda slängar 3000 miljarder, eller 30 år av massinvandring. Det kommer inte vara ekonomin som stoppar detta. Tyvärr.
Ärligast talat är jag mer bedrövad nu än någonsin om det sjuka tillstånd vi är i. Det är obeskrivligt vilket sjukt land vi blivit. Det är som om hela landet är i masspsykos.
Det här var nästan värre att höra än larmrapporterna, som man tänkte kunde ha en positiv bieffekt i det att vi måste strama upp invandringen rejält.
Men du menar att så inte är fallet? Att ekonomin inte kommer krascha trots att invandringen fortsätter ominskad takt? Åtminstone inte de närmsta åren/decennierna?
Fy fan vad obehagligt allt är. Jag kan knappt andas. Och jag vågar inte vara glad längre, för jag vet att glad = naiv!
Lever man i verkligheten så lever man i en depression tyvärr. Ja, så är det, man måste tvinga ner sig själv i en depression för att ens kunna komma i kontakt med verkligheten.
Mår man normalt som tidigare, så kan man nästan undermedvetet känna hur naiv man är.
Masspsykos är rätt ord. Hur sjukt är det inte när man är rädd för att känna trygghet, därför man vet att trygghet är en lögn som inte innehåller någon substans, det är tomt begrepp bara.
Läskigt är bara förnamnet.
Föreställ dig hur landet är om ett år, om 5 år, om 20 år. Usch och fy fan.
I torsdags såg jag en tant (afrikan) som pissade(!!) utanför en mataffär. Hur kan man ens kommentera det. Lutade sig fram, lyfte på tjolen och pissade mot fasaden, med angränsande parkering och svenskar som bara gick förbi på väg in i mataffären.
SÅ. JÄVLA. SKRÄMMANDE.
De där små tecknen liksom, man bävar för framtiden.