2019-06-08, 12:10
Medlem
Vridens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Någon skjuter BO. Rimligen bör väl då de två GM ha tillgång till något skjutvapen.

Fast om de inte är de två som gjort det?
Citera
2019-06-08, 12:14
Medlem
Vridens avatar
http://www.ystadsallehanda.se/nyhete...nationaldagen/

Obekräftade rykten säger att detta inbrottet ligger till grund. Antingen resulterat uppdelningen av bytet i skjutningen, eller så är det den bestulne som hämtat tillbaka sina saker.
Citera
2019-06-08, 13:30
Medlem
Om det nu är hans bror borde ju någon här veta eller ta reda på om det är han. Hur visste gm:en om att han var i den lägenheten. Det verkar som att dem blivit insläppta och att dem känner GM:en. Är det någon som mött BO och sett om han är skadefri.
Citera
2019-06-08, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mingla
Om det nu är hans bror borde ju någon här veta eller ta reda på om det är han. Hur visste gm:en om att han var i den lägenheten. Det verkar som att dem blivit insläppta och att dem känner GM:en. Är det någon som mött BO och sett om han är skadefri.

En skadeskjuten person är inte skadefri.
Citera
2019-06-08, 17:40
Medlem
Den här tråden blir bara märkligare och märkligare. En tror att lägenhetsinnehaverskan är död trots att det talats tydligt om att det är en MAN som är SKADAD både här och i media. En annan pratar om att det inte är säkert att gm har vapen trots att det rör sig om en skottskada.
Detta toppas med en tredje som undrar ifall BO är skadefri. Jösses....Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta åt detta 😩
Citera
2019-06-08, 19:10
Medlem
kontrarevolutionars avatar
Ingen fara. Nu när det visade sig att det var vitskallar kommer det tystna som vanligt här på Flashback.
Citera
2019-06-08, 20:43
Medlem
Vridens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Den här tråden blir bara märkligare och märkligare. En tror att lägenhetsinnehaverskan är död trots att det talats tydligt om att det är en MAN som är SKADAD både här och i media. En annan pratar om att det inte är säkert att gm har vapen trots att det rör sig om en skottskada.
Detta toppas med en tredje som undrar ifall BO är skadefri. Jösses....Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta åt detta 😩

Haha! Jag bara ifrågasatte någon kommentar om att de misstänkta hade tillgång till pistol. Misstänkta är ju som bekant inte detsamma som de faktiska gärningsmännen.
Citera
2019-06-08, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontrarevolutionar
Ingen fara. Nu när det visade sig att det var vitskallar kommer det tystna som vanligt här på Flashback.

Ja, det passar ju inte in i fördomsmallen att det handlar om etniska svenskar så det behöver vi inte prata om. *suck*
Citera
2019-06-08, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vriden
Haha! Jag bara ifrågasatte någon kommentar om att de misstänkta hade tillgång till pistol. Misstänkta är ju som bekant inte detsamma som de faktiska gärningsmännen.
Som sagt...vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Citera
2019-06-08, 22:59
Medlem
Får mig att tänka på svatsjukegrejen i Höör med den döda fågeln. "Svensson" kan minsann också.
Citera
2019-06-08, 23:31
Medlem
kokadsvampiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Ja, det passar ju inte in i fördomsmallen att det handlar om etniska svenskar så det behöver vi inte prata om. *suck*

BO är svenskar men GM är av okänt ursprung.
Citera
2019-06-09, 01:22
Medlem
Någon som vet vem GM är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här